בישראל יש למעלה מ-4 מיליון משתמשים שיותר מ70% מהם גולשים מדי יום ברשת החברתית Facebook. בפייסבוק, נוכל לפתוח עמוד עסקי ולפרסם את העסק שלנו בקרב החברים שלנו ובקרב קהלי היעד הרלוונטיים אלינו. היתרון המרכזי בפרסום בפייסבוק הוא האפשרות למיקוד ופילוח קהלי יעד בזכות הפרופילים המלאים של המשתמשים השונים.
איך פותחים דף בפייסבוק?
- נכנס לפייסבוק שלנו ונלחץ על הכפתור השמאלי ביותר (במידה והפייסבוק שלנו באנגלית) בשורת התפריטים.
- נלחץ על Create Page.
- נבחר את סוג העסק שלנו אליו הוא משתייך. (על פי התמונה הבאה).
- נמלא את הפרטים של העסק שלנו ונלחץ “Get Started”.
- נמלא תיאור על העסק שלנו.
- נוסיף תמונת פרופיל לעסק ונקשר את אתר האינטרנט שלנו לעסק.
- ניתנת אפשרות להוסיף את העמוד למועדפים שלנו.
- ניתנת אפשרות לפרסם את הדף (נמתין עם האפשרות הזו לבינתיים).
- נבחר תמונת Cover לעסק.
כעת יש לנו דף עסקי. נוכל לשנות את ההגדרות של הדף בלחיצה על “Settings”.
יש למלא את הפרטים הנכונים ומומלץ למלא כמה שיותר פרטים (בעיקר טלפון, כתובת, מיקוד).
בלחיצה על “Page Rolles” נוכל לקבוע מי ה-Admin בעמוד ולהוסיף עוד משתמשים שיעזרו לנו לנהל את העמוד (לדוגמה: ניתן להוסיף כותבים ולהעניק להם גישה מוגבלת). נוכל להגדיר מי יסד את החברה, מנהל אותה או כל דבר אחר שיופיע בפרופיל האישי של אותו האדם.
בעמוד, יש לנו מספר עמודים:
- About – שם ניתן לתאר את תחומי העסק ולמלא פרטים נוספים ליצירת קשר.
- Videos – נוכל לעלות סרטונים לעמוד העסקי שלנו.
- Photos – נוכל לעלות אלבומי תמונות וליצור גלריה בעמוד העסקי שלנו בפייסבוק.
- Reviews – בעמוד הזה, גולשים יוכלו להעניק לנו ציון דירוג. לציון הדירוג הזה יש חשיבות רבה. גולשים שאינם מכירים את העסק יהיו חשופים לציון הדירוג.
נוכל להוסיף אפליקציות נוספות ועמודים שונים לעמוד העסקי שלנו בפייסבוק.