Table of Contents

כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי שאינו מעניין לאתרים עלול לפגוע בחווית המשתמש ולהזיק לתהליך קידום האתר.
אחד המרכיבים החשובים ביותר בתהליך קידום האתר ושימור המיקום בתוצאות המובילות של מנועי החיפוש היא אחוז השהייה של הגולשים באתר. תוכן מעניין, שיווקי ואטרקטיבי הוא התרופה לאחוז נטישה גבוה.

כתיבת תוכן לאתרים

חברות רבות מציעות את שירותיהן לכתיבת תוכן לאתרים, בין אם מדובר בחברות קידום אתרים שונות, אנשים פרטיים כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנטובעלי אתרים שונים המעוניינים “למלא את החסר” באתר האינטרנט שלהם. לכתיבת התוכן באתר ישנם מספר תפקידים חשובים ביותר, ולכן, לפני שאתם ממהרים להזמין תוכן לאתר האינטרנט, מומלץ לענות על מספר שאלות:

  • מה מטרת התוכן – האם הינכם מעוניינים בתוכן שיווקי שיוביל למכירה ולהתעניינות במוצרים. תוכן שיווקי תקין ומעניין עשוי להביא את הגולשים באתר האינטרנט שלכם לדפדף מספר עמודים באתר ו”להינות” מחווית הגלישה. במידה ואתר האינטרנט שלכם הוא מכירתי, מומלץ תוכן שיווקי. תוכן שיווקי לרוב מופיע בעמודים הראשיים באתר, בהם מטרתנו למשוך את הלקוח להיכנס ולהתעניין במוצרים השונים.על מנת לכתוב תוכן שיווקי יעיל ומעניין שיניב תוצאות ויביא להמרות באתר, עליכם להבין מיהם האוכלוסייה הרלוונטית למוצר או השירות שהינכם מציעים. בעולם המודרני, לקבוצות גילאים יש מאפיינים, סלנגים ושפת דיבור שונה משל האחרים, כך גם תחומי העניין שלהם. לכן, עלינו לכתוב בשפה אשר תמשוך אותם ותגרום להם להזדהות עם התוכן השיווקי ולהמשיך ולגלוש באתר.מעוניינים לנסות ולכתוב תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלכם בעצמכם? הכנו עבורכם מדריך לכתיבת תוכן שיווקי.
  • האם יש בראשותנו את הידע הדרוש לכתיבה מקצועית על הנושא? כולנו מכירים את המשפט העתיק “אין חכם כבעל ניסיון”, בדומה להעברת הרצאות שונות והדרכות, אדם הכותב את התוכן ואינו בקיא ובעל ידע רב בתחום יכתוב מאמר “ממוצע”. הגולשים אשר בקיעים ומתעניינים בתחום, יזהו את החולשה של הכותב בתחום וימהרו לעבור לאתר מקצועי שיענה להם על השאלות.מה עושים כותבי תוכן? אנו בחברת “SeoMan” לעולם לא נתחייב לכתיבת תוכן שיווקי ונסרב לעבודות במידה ואין לנו כוח אדם מיומן המבין בתחום. נושאים כמו: רפואה, תיירות ארכיאולוגיה ומדע, איננו מכירים היטב על מנת לכתוב תוכן שיווקי. לכן, עליכם להבין, על מנת לכתוב מאמרים בנושאים השונים, אנו לומדים וקוראים באינטרנט על הנושא או מעבירים את העבודה לאדם מיומן.
  • בכמה עמודים עם תכנים שיווקיים אנו מעוניינים? טעויות נפוצות של בעלי אתרים באות לידי ביטוי במלל שבאתר, אנשים נוהגים לחשוב שבמידה ו”יפציצו” את אתר האינטרנט שלהם בתוכן שיווקי, הדבר יוביל למכירה. התשובה היא בהחלט לא! בשביל שאתר האינטרנט שלנו יוביל את הגולש למכירה, עלינו לכתוב גם פרטים טכניים על המוצרים השונים או הסבר מפורט על מסלולי השירות שלנו.אנו ממליצים להגדיר את “תחומי האתר”: כלומר, להתרכז במטרות מהן אנו יכולים להניב רווחים מהאתר ועפ”י גודל האתר להגדיר מספר עמודים עם כתיבה שיווקית לכל תחום. חשוב להבין, לפני שאנו רושמים את התוכן באתר אנו מייעצים ללקוחותינו ומעבירים להם שאלון לגבי אתר האינטרנט שלהם, על מנת להגיע להמרות מירביות.
  • כיצד ארצה לקבל את התוכן השיווקי? בעלי אתרים רבים, מסתבכים עם הזנת התכנים, במיוחד שמדובר בעמוד הבית של האתר. לא פעם, בעלי אתרים נתקעו עם מאמרים שקיבלו בקובץ Word ולא ידעו כיצד להזין אותם במערכת לניהול התוכן באתר.אנו ב”SeoMan” נכתוב את המאמרים ונזין אותם במידה ותצטרכו. במידה ותצטרכו הדרכה קצרה על אופן הזנת התכנים באתר האינטרנט שלכם, נעזור לכם על מנת שלא תשלמו למקדמי האתרים שלכם בעבור כל הזנת תוכן והוספת תכנים שונים לאתר.

כתיבת תכנים – למה דווקא אנחנו?

ברחבי השוק ישנם עשרות חברות המציעות שירותי תוכן וכתיבת מאמרים.
בנוסף, ישנם אתרי פרילנסרים רבים ואתרי מיקור חוץ, בהם ניתן לקבל מאמרים בסכום מינימאלי.
אז לפני שנתהלב במחירים הזולים שאנו מציעים ביחס לשוק, נסביר לכם כיצד עובדת מערכת “ניהול תוכן” בחברות הגדולות המציעות את שירותיהן לכתיבת מאמרים וכתיבת תוכן שיווקי: החברות הגדולות בתחום, מקבלות מדי יום מאות מאמרים לכתיבה ומתחייבות להגשת המאמרים תוך 24 שעות. בוגרי קורסים טריים, המעוניינים בעבודה בתור “מקדמי אתרים” לרוב מוצאים את עצמם שכירים בחברה לקידום אתרים וניהול תוכן, וכותבים את המאמרים השונים בעבור החברה.
יש לציין, בוגרי קורס קידום אתרים ברוב המקרים, אינם עוברים קורס “קופירייטר” והמודול לגבי הכתיבה השיווקית הוא קצר ועלוב ביותר במרבית המכללות המלמדות קידום אתרים.

כעת, נספר לכם מעט עלינו….
אנו מספר חברה צעירים עם ניסיון בחברות קידום אתרים, כולנו עברנו בתפקידי ניהול SEO ועריכת תוכן בחברות שונות של קידום אתרים וכולנו כותבים באתרי מאמרים מדי יום. כותבי התוכן שלנו, כותבים באתרים מובילים: “קריאייטיב”, “מה וזה” קידום אתרים - SEOMANומנהלים עמודי פייסבוק מצליחים.

במידה ותפנו אלינו בנושא שאיננו מכירים, לא נכתוב את המאמר, מתוך אמינות והרצון להוציא את המיטב במגוון העבודות שלנו, אנו לא לוקחים על עצמנו דברים ש”גדולים מאיתנו”. אתר האינטרנט שלנו מקודם אך ורק מהתוכן הרב שאנו מזינים. כולנו עברנו קורסי קופירייטר והגייה אצל הטובים ביותר, על מנת לספק את החומר האיכותי והאטרקטיבי ביותר.

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא המומחיות שלנו. כל כותבי התוכן שלנו עברו הכשרה מתאימה על מנת לספק את המאמרים המובילים.
אנו מאמינים כי איכות ושיטת שיווק באמצעות “פה לאוזן” היא המתכון להצלחה. הכנו עבורכם מדריך לכתיבה שיווקית,
למקרה שתרצו לחסוך עלויות ולרשום לבד את התכנים באתר האינטרנט שלכם.

אנו לוקחים תעריף של 0.12 למילה.
כלומר, מחיר מאמר בן 250 מילים הוא 30 ש”ח בלבד.
אנו מתחייבים למאמרים מקוריים ואיכותיים.
באפשרותכם להחזיר מאמרים לשינוי במידה ותרצו לשנות את אופי המאמר.