Table of Contents

קידום עסקים קטנים

קידום עסקים קטנים מטרתו לחשוף לקוחות פוטנציאליים ורלוונטיים לכך שקיים עסק חדש. כחלק מתהליך קידום עסקים קטנים שאנו מציעים, אנו מלווים את העסק בתהליך המיתוג, השיווק ברשתות החברתיות, הקידום במנועי החיפוש ודוחפים בכדי להפוך את השיווק לכמה שיותר וירלי.

מדי שנה נפתחים במדינת ישראל עשרות אלפי עסקים קטנים, חלקם בתחום המסעדנות, חלקם בתחום הקמעונות וחלקם מציעים שירותים שונים. שוק ה”עצמאיים” אינו פשוט בישראל, כמעט בכל תחום התחרות היא אדירה ובעלי עסקים נלחמים (במיוחד בתחילת דרכם) להתבלט מבין שלל העסקים המציעים שירותים דומים לשלהם.

קידום עסקים קטנים באינטרנט

קידום עסקים קטנים – מהם הדרכים לשווק את העסק?

באתר האינטרנט שלנו תוכלו לקרוא על מגוון שיטות שונות בהן תוכלו לשווק את העסק שלכם על מנת לחשוף אותו בפני כמה שיותר לקוחות רלוונטיים שעשויים להשתמש בשירותים שלכם או לקנות את המוצרים שלכם. אנו מאמינים כי הכל מתחיל בתדמית של העסק, ולכן אנו ממליצים לפעול לפי השלבים הבאים:

  • בניית אתר אינטרנט – אתר אינטרנט מהווה למעשה כרטיס ביקור של העסק ברחבי הרשת. מעבר לאפשרויות השונות שמאפשרות לחשוף את העסק בפני מיליוני אנשים ברשת, אתר האינטרנט עשוי ליצור תדמית מסוימת על עסקים בכניסתם של הלקוחות השונים. כאשר העסק שלכם מציע אתר ובו ניתן לקבל מידע נרחב אודות השירותים והמוצרים שלכם, הלקוחות מבינים כי מדובר בחברה רצינית ואיכותית וככל הנראה יעדיפו אתכם על פני האחרים.
  • קידום אתרים – שיטות הקידום מתחלקות ל”ממומנות” ולכאלו שדורשות אופטימיזציה ותהליך ארוך יותר. בין אם תבחרו לקדם את העסק שלכם מבחינה אורגנית או ממומנת, שיווק במנועי החיפוש של Google עשוי להוביל מיליוני לקוחות לעסק שלכם מדי שנה.
  • שיווק ברשתות החברתיות – מיליוני ישראלים מבלים מדי יום ברשת FacebooK. מאות אלפים צופים בסרטונים מדי יום ברשת Youtube ואלפי מנהלים מחפשים שירותים שונים ברשת LinkedIn. שיווק ברשתות החברתיות עשוי להוביל אליכם מיליוני אנשים.
  • שיתופי פעולה – תוכניות השותפים Affiliate Programs הפכו לפופולריות בקרב העסקים הפועלים ברשת. אך למעשה, ניתן לאמץ את שיטת השיווק הזו גם מחוץ לרשת. באמצעות שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע ולקוחות שונים תוכלו להרחיב את היקף המכירות שלכם.
  • שיווק בSMS – הטלפון הנייד שלנו נמצא איתנו כמעט 24 שעות ביממה. הודעות לטלפון הנייד עשויות לחשוף את העסק שלכם בפני מיליוני אנשים ולקדם את העסק שלכם.
  • דיוור אלקטרוני – באמצעות שליחת הודעות דואר אלקטרוניות תוכלו להוביל גולשים שונים לאתר האינטרנט שלכם או לחשוף אותם בפני לקוחות שונים ברשת.

הצטרפו למסלול ההצלחה שלנו

חברת SeoMan מציעה מגוון רחב של שירותים שמטרתן לקדם את העסקים הקטנים. מעבר לפעילות שלנו עם החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי, אנו מסייעים מדי שנה למאות עסקים לקדם את עצמם ברחבי הרשת ומחוץ לרשת. השאירו פרטים וקבלו ייעוץ טלפוני מותאם לצרכים שלכם.