Table of Contents

כתיבת מאמרים לקידום אתרים

חברות רבות מספקות כתיבת מאמרים וכותבי תוכן רבים מציעים את שירותיהם לכתיבת מאמרים בנושאים השונים. במידה והנכם מעוניינים בסיכום כלשהו לצורך עבודה או כתבה שלא למטרת קידום, ישנם כותבי תוכן מעולים ברחבי הרשת. אך, במידה והנכם מעוניינים לפזר מאמרים לצורך קידום אתר האינטרנט שלכם, יש צורך בכותב תוכן מומחה לקידום אתרים.

כתיבת תוכן לאתרים

כפי שהזכרנו בעמוד “כתיבה שיווקית” לאתרי האינטרנט, במידה והנכם מעוניינים לקדם באופן אורגני את אתר האינטרנט ולשלב חווית משתמש UX לטובת הנאת הגולשים והקטנת אחוז הנטישה באתר, מומלץ לכתוב תוכן שיווקי באתר בעמודים הראשיים, במטרה למשוך את הגולשים להמשיך ולקרוא את התכנים ולדחוף אותם לשלבים מתקדמים של רכישת המוצרים באתר. שירותי כתיבת תוכן - אספקת מאמרים

מעבר לעמודים הראשיים, ישנם עמודי תוכן נוספים באתר האינטרנט שלנו. העדכון האחרון של חברת Google רק חיזק את השערת מקדמי האתרים, שהקידום האורגני הטוב ביותר מתבצע באמצעות תוכן, זאת גם אחת הסיבות לצורך הרב באספקת מאמרים ובכותבי תוכן. ככל שבאתר האינטרנט שלנו יהיה יותר תוכן רלוונטי, כך מנוע החיפוש של גוגל יבין שהאתר “רציני” יותר ומתאים להציג אותו לעזרת הלקוח המחפש מוצר מסוים.

תוכן באתרי האינטרנט ופיזור מאמרים ברחבי הרשת לטובת הוצאת קישורים לאתר האינטרנט, אינו שווה דבר במידה ואנו לא מדגישים ומבהירים בפני מנוע החיפוש, לשם מה כתבנו את המאמר. בכתיבת המאמר יש לציין כמות מסוימת של מילות מפתח, אותן יש לחקור על פי נפחי החיפוש שלהן במנוע החיפוש של גוגל ואת התחרות עליהן, לכן הכנו עבורכם את שיטתנו בכתיבת מאמרים המובילים לקידום אורגני מושלם:

איך כותבים מאמרים לקידום אתרים?

  • ראשית, עליכם להיכנס לכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל על מנת לבדוק את נפחי החיפוש החודשיים (הממוצעים) של כל ביטוי. אנו ממליצים להכין רשימה של ביטויים הקשורים לתחום המאמר ולדרג את מילות המפתח על פי צרכי הקידום בהם אתם מעוניינים.
  • חילוק הכותרות – בעמודי האתר ובמערכות בהם אנו מזינים את המאמרים על מנת להוציא קישורים, ישנם כותרות H1-H6. עניין החלוקה לכותרות משפיע מאד על “קריאת המאמר על פי גוגל”. על פי המיון לכותרות, מנוע החיפוש של גוגל מבין את חשיבות המאמר על פי מילות המפתח השונות. החשיבות של הכותרות היא כמובן על פי סדר יורד H1-6. כותבים רבים שאינם מבינים בקידום אתרים, כותבים את המאמרים, ללא התחשבות בכותרות הללו.
  • למנוע הצפת מילות מפתח – אחת המלחמות הגדולות של האלגוריתמים של גוגל היא המלחמה ב”הצפת מילות מפתח”. גוגל לעיתים מעניש עמודי תוכן ואתרים בהם ישנם ניסיונות להצפת מילות מפתח שלמטרות קידום מילים מסויימות. עליכם לכתוב את מילות המפתח, בכמות ראויה בהתאם לאורך המאמר ובנושאים הקשורים למאמר.
  • קישורים מעמודים רלוונטיים – כותבי תוכן רבים נוהגים להוציא את הקישורים לאתרי האינטרנט שלכם מאתרים שאינם קשורים לתחום. פירוש הדבר, הנכם משלמים סתם כסף מהסיבה שמאמרים וקישורים מעמודי תוכן שאינם קשורים לתחום עלולים לפגוע בתהליך הקידום של האתר שלכם. יש לשים לב היטב ולהתאים את הוצאת הקישורים מהעמודים הנכונים.
  • המילים מהם אנו מוציאים את הקישורים – גם למילים בתוך המאמר מהן אנו מוציאים את הקישורים יש חשיבות רבה בתהליך הקידום. עלינו לשמור את ה”קישורים החזקים” למילים הרלוונטיות ביותר, ולהקדיש קישורים ממילים פחות רלוונטיות מקישורים פשוטים (קישורים פשוטים, לרוב הכוונה לקישורים מאתרי מאמרים זולים וחינמיים).
  • הוצאת קישור מגוף המאמר – כאמור, ישנה חשיבות מהיכן מוציאים את הקישור (בגוף המאמר). לרוב, נעדיף לקשר ממילים בפסקה הראשונה, אך ישנם אתרים בהם מומלץ לקשר מפסקאות אחרות.

כתיבת תכנים

לפני שאתם מתכוונים להזמין תכנים מאחת החברות המציעות את שירותיהן לכתיבת תוכן, או מאנשי תוכן שונים, עליכם להגדיר מה מטרת התכנים הללו: האם הנכם מעוניינים לתוכן שיווקי לעמודים הראשיים באתר האינטרנט שלכם? האם הנכם מעוניינים בתוכן תכני לאתר?מדריך? או למאמרי קידום? מומלץ תמיד להזמין מאנשי תוכן בתחום. כתיבת מאמרים עם מילות מפתח

מאמר בו איש התוכן אינו שולט בחומר עליו הוא כותב, הוא מאמר שהגולשים מרגישים את תחושת חוסר הידע והבורות של הכותב. לכן, מומלץ להכין סיכום קצר על הנושא במידה ואינכם סומכים על איש התוכן. על המאמרים להיות פרקטיים ומעניינים ומותאמים לשפת הדיבור והסלנג של קהל הגולשים באתרי האינטרנט שלכם.

שירותי כתיבת תכנים ניתן היום להזמין בכל השפות השונות: ישנם אתרי מיקור חוץ כמו: Fiverr, Odesk ועוד, בהם אנשי מקצוע מציעים את שירותיהן תמורת 5 דולרים ויותר. ישנם גם אתרים ישראליים של פרילנסר וקבוצות שונות ברשתות החברתיות של כותבי תוכן, בהם תוכלו למצוא כותבי תוכן שיכתבו עבורכם את המאמרים השונים.

כתיבת מאמר – מאמרי SEO

אנו בחברת “SeoMan” מנוסים בכתיבת מאמרי תוכן על פי דרישות SEO למטרת קידום אתרי אינטרנט.
כחלק משירותינו, אנו מספקים לחברות קידום אתרים מאמרים מדי שבוע שעוזרים להם לקדם את לקוחותיהם.
את אתר האינטרנט שלנו, קידמנו אך ורק באמצעות תוכן פנימי – כלומר, תוכן בתוך האתר עצמו ללא קישורים.
אנו מספקים מאמרים במגוון רחב של נושאים, כאשר כל אחד מאיתנו למד תחומי עניין נוספים על מנת להתמקצע
בכתיבת מאמרים במגוון נושאים.

כל כותבי התוכן שלנו, עברו קורס “קופירייטר” וקורס קידום אתרים ובעלי ניסיון בתחום.
כותבי התוכן שלנו שימשו במנהלי תוכן בחברות קידום אתרים.
כותבי התוכן שלנו כותבים טורים באתרים מובילים כמו: “Creative”, “מה וזה” ועוד…
המאמרים איכותיים, מקוריים, מעניינים, מקצועיים וכוללים איות, פיסוק וחלוקה נכונה לפסקאות.

מחיר: 0.12 למילה, כלומר 35 ש”ח למאמר בן 300 מילים – בין הזולים ביותר בשוק.

במידה והנכם מעוניינים לחסוך בהוצאות, או לנסות ולהתמקצע בכתיבת תוכן הכנו עבורכם
מדריך לכתיבת תוכן. בעמודים הפנימיים במדריך תוכלו למצוא מאמרים על איות והגייה נכונה.