Table of Contents

קידום אתרים בגוגל

מנוע החיפוש של Google הפך בשנים האחרונות למונופול בשוק הישראלי ובמרבית המדינות ברחבי העולם. היכולת של Google להתאים את תוצאות החיפוש לשאילתת החיפוש של הגולש הביסה את שאר מנועי החיפוש והפכה למועדפת על ידי הגולשים.

האינטרנט הפך למרכז עולם הפרסום בעשור האחרונות שבראשו קידום אתרים בגוגל אשר אלפי עסקים ואתרי אינטרנט שונים מתחרים על ביטויים שונים בכדי להיות מוצגים בתוצאות הראשונות של גוגל ולזכות בפנייתם של הגולשים.

קידום אתרים בגוגל – אילו סוגי פרסום קיימים?

גוגל מציעה מגוון רחב של שירותים מעבר למנוע החיפוש, כך למשל, רשת הסרטונים YouTube והדואר האלקטרוני Gmail הפכו לאתרי הבית של מיליוני גולשים ברחבי העולם. קידום אתרים בגוגל עשוי להוביל למכירות אדירות, מדי יום גולשים ברחבי האינטרנט מחפשים שירותים שונים ופונים לעסקים השונים המדורגים בעמוד הראשון של Google. במידה וגם אתם רוצים להצטרף ולהיחשף בפני מיליוני לקוחות במנוע החיפוש תוכלו לפעול בשתי דרכים עיקריות:

  • קידום אורגני: קידום אורגני משמעותו לערוך אופטימיזציה לעמודים השונים באתר על מנת שיוצגו בעמוד הראשון של גוגל בשאילתות החיפוש הרלוונטיות. תהליך הקידום האורגני עשוי להימשך מספר חודשים ודורש תחזוקה לאורך זמן.
  • קידום ממומן: באמצעות מערכת הפרסום Google AdWords ניתן להופיע תוך מספר דקות בתוצאות הראשונות שבמנועי החיפוש בתמורה לתשלום עבור כל קליק (חשוב לציין שגוגל אינה גובה תשלום בעבור חשיפות ברשת החיפוש).

קידום אתרים בגוגל - מדריך

איך לפרסם את העסק? האם להתחיל בקידום אתרים בגוגל?

עם השנים התפתחו אתרים שונים, שיטות שונות ונערכו עדכונים במנועי החיפוש השונים. במידה והנכם מעוניינים להתחיל לקבל פניות דרך גולשים ברחבי הרשת, תוכלו לפעול באחת משיטות הפרסום השונות:

  • שיווק דיגיטלי: קיימות שיטות שונות לפרסום ברחבי הרשת: קידום אתרים בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות, שליחת רשימות דיוור אלקטרוני, פרסום באמצעות סרטונים ועוד. תוכנית שיווק דיגיטלי מטרתה להוביל את העסק שלכם למקסימום חשיפה בפני גולשים רלוונטיים.
  • קורס שיווק באינטרנט: ישנם בעלי עסקים שאוהבים לעשות זאת בעצמם וכל שהם צריכים זה את ההכוונה מהאדם הנכון. כחלק משירותינו אנו מעבירים הדרכות ומלווים עשרות עסקים ברחבי המדינה בתהליך הקידום תוך הדרכה ושיעורים פרטיים הממוקדים לעסק ולקידום של האתר בגוגל.
  • קידום עסקים: מספר דרכים בהם עסקים יכולים לפעול על מנת להגדיל את החשיפה שלהם בפני הגולשים הפוטנציאליים. בתהליך קידום עסקים אנו מתייחסים גם למיתוג העסק ולאסטרטגיה השיווקית שלו מחוץ לרשת.
  • ייעוץ קידום אתרים: שירות שאנו מציעים לחברות גדולות או לעסקים קטנים המעוניינים לערוך את תהליך השיווק בכוחות עצמם. בייעוץ אנו בונים למעשה אסטרטגיה ושולחים את בעלי העסקים לעשות “שיעורי בית” במשך מספר חודשים על מנת להוביל אותם למקסימום חשיפה ברשת.

אתם מוזמנים להשאיר פרטים או להתקשר ולהצטרף לעשרות לקוחות שמקבלים מדי יום טלפונים מגולשים שונים ברשת.

 

בתחום הקידום האורגני, אם העסק שלכם עוסק בהשכרת מנופים או הובלות,
תוכלו לעשות מחקר מילים כפי שעשו גם בחברת אשכנזי הובלות ומנופים: http://ashkenazii.co.il