Table of Contents

אסטרטגיות שיווק באינטרנט

כל מקדם אתרים בגוגל ומנהל קמפיינים בפייסבוק צריך לדעת כיצד לשלב בין אסטרטגיות שיווק באינטרנט בהתאמה אישית ללקוח, כך שבאמצעותן ניתן יהיה להביא את התנועה הרלוונטית ביותר אל האתר. איך יודעים כיצד לשלב ביניהם ומהם כללי האצבע בשיווק באינטרנט? המשיכו לקרוא.

אסטרטגיות שיווק באינטרנט
אסטרטגיות שיווק באינטרנט לעסקים

איך בוחרים אסטרטגיות שיווק באינטרנט

קידום אתרים בגוגל

אם ברצונכם לקדם את האתר שלכם בגוגל, ישנן 2 דרכים עיקריות באמצעותן תוכלו לעשות זאת.

הדרך הראשונה היא קידום אתרים אורגני, באמצעות אסטרטגיית שיווק נכונה, תוכלו להתחיל לקדם מילות מפתח רלוונטיות לאתר ולקבל תוצאות ומיקומים גבוהים יותר מעמוד תוצאות החיפוש בגוגל. יש לציין, כי אסטרטגיה זו היא בדר”כ לטווח הארוך.

הדרך השנייה היא באמצעות פרסום בגוגל, הידוע גם בשם “פרסום מבוסס תוצאות”. כך תוכלו גם אתם להופיע במקום הראשון בגוגל ולשלם רק עבור לחיצות. את הפרסום הממומן נוכל לבצע עבורכם הן ברשת החיפוש של גוגל והן ברשת המדיה באמצעות באנרים המפוזרים באתרי נישה רלוונטיים שהם גם שותפים של גוגל.

פרסום בפייסבוק וניהול דפים עסקיים

כיום, יותר ויותר אנשים מפרסמים בפייסבוק. לא סתם אומרים כי מי שלא שם לא קיים. לכן, אם את קוסמטיקאית וברצונך לפרסם את השירות שלך, או אולי מותג מוביל המעוניין לפרסם לקהל העוקבים שלו שוב ושוב ולחסוך בעלויות פרסום, ללא ספק פייסבוק היא הבמה עבורו. הודות למערכת הפילוח החכמה של פייסבוק, ניתן להגיע לקהל הרלוונטי ביותר לעסק באופן מדיד ובעלויות נמוכות במיוחד.

קניית מדיה

קניית מדיה היא מקצוע בפני עצמו ודורשת היכרות מעמיקה עם מנהלי אתרים גדולים המאפשרים לכם להכניס לשם פרסומות בצורה של באנרים או כתבות ממומנות. גם כאן מדובר בשיטת שיווק בעלויות נמוכות במיוחד אשר לרוב פועלת באמצעות שיטת התשלום של PPV (תשלום לפי חשיפה) תנועה ממומנת כבר אמרנו?

כתבות יח”צ

כיום כאשר תעשיית השיווק והפרסום בישראל הולכת וגדלה מיום ליום, יותר ויותר קשה להבחין בין כתבות יח”צ ובין כתבות חדשותיות. מהצד שלך כבעל עסק, מדובר ביתרון גדול. מדוע? מכיוון שכתבת יח”צ איכותית ללא ספק יכולה לגרום לעסק שלך לקבל לא רק תנועה גדולה של לקוחות פוטנציאלים אלא גם לתרגום למיתוג שלך ובכך לאפשר לך לגדול ולצמוח ולבנות את שם העסק או החברה שלך כמובילת דעת קהל ובעלת מוניטין גבוה.

ניהול וכתיבת תוכן

כל מנהל שיווק ודיגיטל יודע כי אחד הדברים החשובים ביותר למשתמש הוא התוכן והערך אותו הוא מקבל. לכן, אם בחרתם לעצמכם מנהל שיווק בכיר עם ניסיון בכתיבת תוכן שיווקי, תוכלו להבטיח כי לא משנה באיזו אסטרטגיית שיווק בחרתם, אף אחד לא יוכל להתעלם מהנוכחות שלכם באינטרנט. לכן, בין אם בחרתם לקדם את האתר שלכם בגוגל ובין אם בחרתם באסטרטגיית השיווק של “פרסום מבוסס תוצאות”, הדבר החשוב ביותר הוא היעד הסופי שלכם בפרסום העסק, משם הכל מתחיל.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? צריכים מנהל מדיה חברתית לניהול הדף העסקי שלכם בפייסבוק? צרו עמנו קשר ונשמח לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק מנצחת.

התקשרו אלינו:
073-7027210