Table of Contents

שיווק בפייסבוק שמביא לקוחות

אם תמיד רציתם לדעת איך עושים שיווק בפייסבוק שמביא לקוחות, כדאי מאוד שקודם כל תתחילו להכיר את מערכת הפרסום של פייסבוק המאפשרת לבצע פילוחים וניתוחים על בסיס דמוגרפי, מעורבות ודברים שהלקוחות שלכם אוהבים.

שיווק בפייסבוק שמביא לקוחות
שיווק בפייסבוק מבוסס תוצאות

שיווק בפייסבוק שמביא לקוחות ומבוסס תוצאות

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק, חברה או ארגון הוא למצוא את הנוסחה המדויקת של משפך השיווק הטוב ביותר אשר יגרום ללקוחות פוטנציאלים להשאיר פרטים, להתקשר או לרכוש מוצר או שירות במחיר הזול ביותר. על מנת שגם העסק שלך יוכל למקסם את עלויות הפרסום ולקבל יותר לידים אשר יובילו לסגירת מכירות במחיר נמוך יותר, יש לבצע מחקר שוק ושיווק דיגיטלי בכדי לבדוק באיזו פלטפורמה תוכלו לקבל את הלידים האיכותיים ביותר במחיר הנמוך ביותר.

מזה כמה שנים שחברת פייסבוק מאפשרת לחברות גדולות כקטנות לייצר לידים במחירים נמוכים במיוחד וללא תחרות. אם כך, לאחר שנחשב את העלות הסופית לליד ולמכירה הכוללת גם את עלויות הפרסום וגם את עמלת הפרסום עבור החברה המפרסמת, נוכל להגיע להשקעה נמוכה במיוחד, ממוקדת מטרה ומייצרת לקוחות.

הפרסום בפייסבוק מאפשר כמעט לכל אחד להגיע אל קהל היעד שלו אשר הגיע עניין בשירות או במוצר אשר יש לו להציע. כך, ניתן לעשות שיווק בפייסבוק שמביא לקוחות ומבוסס תוצאות ואף להגדיל עד פי 2 או יותר את המכירות בעסק. (תוצאה רצויה עבור על בית עסק או חברה ללא כל ספק).

 אופטימיזציה לקמפיין בפייסבוק

כחלק מהעבודה השוטפת של ניהול הקמפיין בפייסבוק, מנהל הפרסום יבצע עבורכם אופטימיזציה לקמפיין אשר תמקד את הפרסום באופן אידאלי לקהל המטרה שלכם. מכיוון שפייסבוק מתמחרת את עלות הפרסום לפי חשיפות, יוצא מכך שככל שהקמפיין והמודעות רלוונטיים יותר לקהל המטרה, כך גם עלויות הפרסום יהיה נמוכות יותר בהתאמה.

מכך אנו מבינים כי ביצוע אופטימיזציה לקמפיין שלכם בפייסבוק הנה הכרחית במטרה להמשיך ולשפר את הקמפיין במספר מאפיינים הכוללים, הצעת מחיר, קבוצות מודעות, כותרות ותיאורים, תמונות וסרטונים, קופירייטינג ועוד.

על מנת שגם הקמפיין שלכם יצליח, יש לשים לב לכל הדגשים הנ”ל באופן מקצועי, כך שבאמת תוכלו לוודא כי עלויות הפרסום שתשלמו יביאו לכם את התוצאות הטובות ביותר, והלקוחות הטובים ביותר במחיר הנמוך ביותר.

שיווק בפייסבוק או בגוגל?

בכל תחום, ענף או מקצוע תהיה אסטרטגיה מתאימה יותר על פני האחרת, וזאת בהתאם לתחום העיסוק ולגודל התחרות בכל פלטפורמה. יש מקרים בהם ניתן לומר באופן חד משמעי לאחר בדיקה מקצועית כי עלויות הפרסום בפייסבוק יהיו זולות יותר מפרסום בגוגל או קידום אתרים אורגני, וגם להיפך. זאת ועוד, תלוי גם ברצון הלקוח ובראייה שלו לטווח הקצר והארוך. כך, לאחר שיחת היכרות עם הלקוח והבנת הצורך האמתי שלו, ניתן לבנות אסטרטגיית שיווק בהתאמה אישית על מנת לייצר את התוצאות הטובות ביותר וממוקדת מטרה עבורו.