Table of Contents

כתיבת מאמרים בתשלום

כתיבת מאמרים נחוצה הן לצורכי קידום אתרים אורגני, הן לצורכי חווית משתמש UX על מנת להוביל למכירה, והן לאתרי בלוגים שונים המעוניינים למשוך קהל גולשים באמצעות כתיבת תוכן מקצועי ומעניין. הצורך בכותבי תוכן גדל משנה לשנה, וישנם מגוון רחב של קורסים שונים המלמדים “קופירייטרינג”, “כתיבה שיווקית”, “כתיבה לבלוגים”, “יצירתיות בכתיבה” ועוד..

בשנים האחרונות, אתרי מאמרים זוכים להצלחה גדולה, בעיקר אתרי מאמרים בתחום הטכנולוגיה ובקרב צעירים- גילאי 18-16. אתרי מאמרים של כותבים צעירים כמו “Creative” ו-“מה וזה”, הצטרפו לרשימה הארוכה של אתרי המאמרים הותיקים: “מאמרים”, The Marker Cafe”, “סלונה” ועוד…מדוע חל השינוי הזה? יש האומרים שהמגמה התפתחה עקב מספר רב של גולשים שנחשפו והחלו להשתמש ברשת האינטרנט, יש שאומרים שבעקבות לימודים במוסדות אקדמיים והרצון הרב להתקדם ולהתפתח בקרב הצעירים, מעלה את אחוזי הגלישה באתרי מאמרים שונים ויש שאומרים שהמגמה התפתחה לצורכי קידום אתרים באופן אורגני.

קניית מאמרים

מזה שנים, ישנם אתרים בהם אנשי מקצוע שונים הרשומים לאתר, מציעים את שירותי הכתיבה שלהם בתמורה לכמה דולרים המועברים דרך Paypal. בשנים האחרונות, הצטרפו לאתרי “מיקור חוץ” האלו, והחלו לספק סחורה כחול לבן – החידוש עבור הצרכנים של האתרים האלו, מתבטא כמובן ברכישת חומרים בעברית. כיום ניתן באתרי פרילנסרים שונים ודרך קבוצות פייסבוק של כותבי תוכן לרכוש מאמרים בכל התחומים תמורת הסכום הנקבע עם כותב התוכן או החברה המספקת את השירותים הללו.

הבעיה, מאז ומתמיד, הייתה סביב ה”מקצועיות” של כותב התוכן. כיצד אנו יכולים לדעת מה תהיה הרמה של המאמר?האם האיות במאמר יהיה תקין? האם המאמר יהיה עם פיסוק? והגרוע מכל, אולי במקרה יש לכותבי התוכן להם אנו משלמים שגיאות כתיב! הכנו לפניכם מספר עצות ושאלות שעליכם לשאול את כותבי התוכן לפני הזמנת כמות מאמרים מהם:כתיבת תוכן בבלוגים - בלוגרים

  • מאמרים לדוגמה: זכותכם המלאה לבקש מכותבי התוכן שלכם שיציג מאמרים שכתב. באמצעות המאמרים הללו, תוכלו להסיר חלק מהדאגות לגבי תוצאות המאמר שהוא עתיד לכתוב לכם.
  • באילו אתרים ברשת הוא כותב: באמצעות כתיבת שם כותב התוכן במנוע החיפוש של Google, תוכלו להציץ בהיסטוריה של כותב התוכן ולהביט במאמרים השונים שכתב באתרי מאמרים כאלו ואחרים. מעטים כותבי התוכן שלא מנהלים בלוגים שונים, אתרי אינטרנט או כותבים בפרופילים שונים באתרי כתיבה.
  • בדיקת תוכן: לפני שהנכם ממהרים להגיד לכותב התוכן שלכם תודה, מומלץ לבדוק שהתוכן אכן מקורי ואינו מועתק. (שימו לב, מותר לשכתב תוכן, אין להעתיק תוכן). איך עושים זאת? היכנסו לאחד מאתרי בדיקת התוכן, כמו אתר CopyScape ובדקו את התוכן.
  • מחיר למילה: המחירים בעולם כתיבת התוכן, לרוב נמדדים על פי מחיר על כל מילה. כך למשל מאמר בן 300 מילים שעלותו היא 30, המחיר למילה הוא 0.1.

פרסום מאמרים

אחד הצרכים והשלבים הארוכים ביותר בתהליך קידום האתרים באופן אורגני הוא כתיבת התוכן הרב באתר עצמו, ובאתרי חוץ על מנת להוציא כמה שיותר קישורים המפנים אל אתר האינטרנט אותו אנו מעוניינים לקדם. חברות קידום אתרים גדולות, מעסיקות מחלקה שלמה של כותבי תוכן, שעבודתם הוא לכתוב תכנים על נושאים שונים על מנת לקדם את אתרי הלקוחות של החברה. פרילנסרים רבים מתפרנסים מכך שכותבים מאמרים למקדמי אתרים שונים. שימו לב שיש תקנות לכתיבת מאמר לצורכי קידום.

אורך המאמרים אשר אתרי המאמרים השונים דורשים משתנה מאתר לאתר. טווח אורכי המאמרים נע לרוב בין 250-400 מילים אשר אתרי המאמרים דורשים. בחלק מאתרי המאמרים, יש לעבור אישור של המשתמש באמצעות בדיקת 4-5 מאמרים, ורק לאחר מכן המאמרים מוצגים באופן אוטומטי ללא בדיקת צוות האתר. באתרי מאמרים מעטים, אין אפשרות להוציא קישורים מהמאמרים.

כתיבה לבלוגים

דרך נוספת לקידום אתר אינטרנט באופן אורגני, היא באמצעות פתיחת בלוגים או אתרי תמיכה שונים מהם תוציאו קישורים ותפנו גולשים לאתר האינטרנט שלכם. יש לציין, כי מומלץ שאתרי התמיכה והבלוגים יהיו קשורים לנושא האתר על מנת לא לבלבל את מנוע החיפוש של גוגל. כתיבת בלוגים, מאז ומתמיד אופיינה ככתיבה פשוטה. בשנים האחרונות ישנם ממשקים מתקדמים לכתיבת בלוגים באינטרנט, חלקם עובדים על מערכת לניהול תוכן WordPress, שלמעשה החלה כמערכת המיועדת לכתיבת בלוגים.בלוגרים - כתיבה מקצועית בבלוגים

אתרי בלוגים נפוצים שהתפתחו בשנים האחרונות, משמשים בלוגים וקהל קוראים רב וכתבות שונות מתפרסמות בנושאים שונים. עסק הבלוגרים, הפך להכנסה נוספת אצל אנשים רבים, אשר משתפים מהידע שלהם וסוחפים אחריהם קהל מעריצים רחב שעוקב אחרי הפרסומים השונים שלהם ומשתף אותם.

דרוש כותב תוכן

אנו בחברת “SeoMan” חיים את תחום הוצאת הקישורים מאתרים שונים, והשגת קישורי חוץ לצורכי קידום אורגני.
הצוות שלנו מורכב מאנשים ששימשו מנהלי תוכן ו-SEO בחברות קידום אתרים שונות.
כל אנשי הצוות שלנו עברו קורס קופירייטרינג אצל הטובים ביותר וקורסי קידום אתרים במכללות השונות.
אנו נוהגים לשלוח את אנשי התוכן שלנו, לכנסים שונים, בין היתר, כנסים של חברת Google על מנת להתעדכן בשינויים
השונים שמנוע החיפוש עובר.

אנו מעניקים שירותי הוצאת קישורים מאתרי מאמרים, פתיחת בלוגים ברחבי האינטרנט, ובניית אתרי תמיכה שונים
לצורכי קידום אתרים. אנו שומרים על מקצועיות הן בבניית האתרים והבלוגים, הן בבניית פרופיל המשתמש באתרי המאמרים
השונים, והן בהקמת אתרי התמיכה שנבנים לצורכי קידום. באפשרותנו לספק עזרה בחיבור DNS קיים ברכישת דומיין נוסף

מחירים:
הוצאת קישור מאתר מאמרים חינמי – 50 ש”ח (כולל כתיבת המאמר).
בניית בלוג בן 5 עמודי תוכן – 170 ש”ח (כולל כתיבת 5 מאמרים!).
בניית אתר תמיכה באמצעות מערכת וורדפרס + 5 עמודי תוכן – 300 ש”ח בלבד!