Table of Contents

להיות ראשון בגוגל

אחד מהחלומות של כל עסק בארץ ובעולם הוא להיות ראשון בגוגל, לאלו שאינם מכירים את הכוח הרב שיש למנוע החיפוש Google בארץ, המאמר הבא נועד להציג עסקים אשר ממוקמים במקומות הראשונים בגוגל וכיצד מגיעים להיות ראשון בגוגל.

בכלי לתכנון מילות מפתח שבמערכת הפרסום של Google AdWords ניתן לבחון בדיוק את כמות החיפושים הממוצעת לכל ביטוי במנוע החיפוש. כך למשל, למילה “שיפוצים” יש ממוצע חיפוש של 2,900 בחודש, לביטוי “מעצבת פנים” יש ממוצע חיפושים של 1,600 בחודש ולצמד המילים “מסעדות במרכז” ממוצע החיפושים בחודש הוא 320. במידה והנך שיפוצניק ואתר האינטרנט שלך מופיע במקום הראשון במילה חיפושים הוא נחשף בממוצע בפני 2,900 אנשים. נגיד שרק 40% מאותם הגולשים בחרו ללחוץ על מודעתך למרות שהיא ראשונה, זה אומר ש1,160 אנשים אכן נכנסו וגלשו באתר האינטרנט שלך רק מהביטוי “שיפוצים”. כעת רק תוכלו לדמיין כמה לקוחות תוכלו להשיג מדי חודש.

פרסום ממומן ברשת גוגל

איך מגיעים להיות ראשון בגוגל?

הדרך להיות ראשון בגוגל מתחלקת ל-2:

  • הדרך הקצרה : באמצעות פרסום במערכת הפרסום של Google AdWords תוכל לצפות באתר האינטרנט שלך במקום הראשון כבר בתוך מספר דקות והתשלום יהיה רק על פי הקלקות. על כל ביטוי למעשה מתקיים “מכרז” ובסופו קובע מי יופיע במקומות הראשונים. דרך הקידום הממומן תוכל להשיג תמיד לקוחות אך תיאלץ לשלם בעבור כל כניסה של לקוח לאתר האינטרנט שלך.
  • דרך ההשקעה: דרך הקידום האורגני תוכל לבסס את אתר האינטרנט שלך במספר ביטויים במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש בGoogle. תהליך הקידום האורגני אמנם נמשך זמן רב יותר מתהליך הקידום הממומן אך הוא עשוי למנף עסקים בצורה דרסטית ולהפנות אליהם אלפי לקוחות מדי חודש המתעניינים במוצרים שלהם.

מה השלבים  שצריך לעבור כדי להיות ראשון בגוגל?

במידה ובחרתם בדרך ההשקעה והנכונה, עליכם לבנות אתר אינטרנט ולהתאים אותו לצורכי קידום ומאוחר יותר עליכם “לשווק אותו ברחבי הרשת” (אתרים, בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ומקורות נוספים). הדרך להיות ראשון בגוגל מתחילה כבר בהשארת פרטים באתר האינטרנט שלנו ונמשכת בשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו.