Table of Contents

ניהול קמפיין בגוגל

חברת Google מנסה בשנים האחרונות להפוך את הממשק של Google AdWords לידידותי ככל שאפשר על מנת למשוך כמה שיותר בעלי עסקים לערוך ניהול קמפיין בגוגל. באתר האינטרנט שלנו תוכלו לצפות במדריכים שונים (חלקם עיוניים וחלקם מצולמים). בעמוד הבא נעבור על ההגדרות החשובות ביותר בניהול קמפיין בגוגל אשר בלעדיהם הקמפיין שלכם לא יפיק את המקסימום.

  • ניהול תקציב בקמפיין בגוגל.
  • ניהול איכות מודעה לקמפיין בגוגל.
  • עמוד הנחיתה (עמוד המטרה).
  • מעקב אחר המרות וניתוח לאורך זמן.

ניהול תקציב בגוגל אדוורדס

בניהול התקציב שלנו בגוגל אדוורדס אנו צריכים להגדיר את התקציב היומי שאנו מעוניינים להוציא על הקמפיין ואת המחיר המקסימלי שאנו מוכנים להוציא בעבור הקלקה. איך יודעים סדר גודל של מחירים? כל קמפיין צריך להתחיל “בכלי לתכנון מילות מפתח” של גוגל אשר נמצא בתפריט הכלים. הכלי למעשה מציג בפנינו את כל הביטויים שאנו מזינים ואת המחיר לכל ביטוי. לפי המחירים הממוצעים, נדע להציע הצעות מחיר לגבי קבוצות מילים בGoogle Adwords.

מדריך להצעות המחיר:

ניהול איכות מודעה בקמפיין בגוגל אדוורדס

איכות המודעות בגוגל אדוורדס חשוב במיוחד. במידה ואיכות המודעה שלנו גבוהה יהיה לנו יתרון משמעותי על פני המתחרים שמציעים הצעות שונות לאותו הביטוי. על מנת שאיכות המודעה תהיה גבוהה עליכם להקפיד על:

  • דף מטרה רלוונטי – הכולל את מילות המפתח במודעה.
  • הצעת מחיר סביב התקציב הממוצע.
  • שימוש במילות מפתח במודעה.
  • הוספת תוספי מודעה – כמה שיותר יותר טוב!
  • התאמת כל מודעה למובייל.
  • מעקב אחר המרות.

את איכות המודעה תוכלו לראות בלחיצה על “מודעות” והשמת העכבר על המודעה. ציון איכות המודעה בGoogle AdWords נע בין 1-10 כאשר הציון 10 הוא הטוב ביותר. השתדלו שציון איכות המודעה יהיה לפחות 6.

עמוד הנחיתה בקמפיין GOOGLE ADWORDS

עמוד הנחיתה בקמפיין בגוגל אדוורדס צריך להיות רלוונטי, הן במטרה לשפר את איכות המודעה והן במטרה שהקליקים יובילו לכמה שיותר פניות רלוונטיות של לקוחות. שימו לב לשימוש במילות מפתח בעמוד הנחיתה אשר יופיעו גם במודעה בניהול קמפיין בגוגל. תוכלו לנסות מגוון עמודי נחיתה ולהפעיל אותם במקביל או לסירוגין בפרסום בגוגל אדוורדס על מנת לבחון איזה עמוד מוביל ליותר המרות (השארת פרטי לקוחות באתר, טלפונים).

למעקב אחר ניהול הקמפיין מומלץ להשתמש גם במספר Maskyoo על מנת למדוד את כמות השיחות כתוצאה מקמפיין בגוגל אדוורדס.

מעקב אחר המרות וניתוח לאורך זמן

ניהול קמפיין מקצועי בגוגל אדוורדס הוא ניהול שדורש מעקב אחר ההמרות ושינוי הקמפיין בהתאם לתוצאות שמתקבלות. המערכת של Google AdWords מאפשרת לנו לראות מהיכן הייתה התנועה (ניתן לראות זאת גם דרך הAnalytics), הזינו קוד המרה (בתפריט הכלים) אחר עמודי הנחיתה השונים ובדקו באיזה מילה היה אחוז המרות גבוה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה בנוגע לקמפיין הפרסומי שלכם בגוגל אדוורדס. לקוחות אשר מבצעים דרכנו את הקמפיין זוכים ל-300 ש”ח מתנה בפרסום בגוגל.

אתם מוזמנים לצפות במדריך המלא של Google AdWords: