Table of Contents

פרסום במנועי חיפוש

רשת החיפוש של Google הפכה למונופול במדינת ישראל ובמדינות שונות ברחבי העולם. נכון להיום, למעלה מ-95% מהישראלים מחפשים ברשת החיפוש את השירותים והמוצרים השונים בהם הם מעוניינים דרך המחשב או דרך המכשירים הסלולריים. אפליקציית Google היא אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר והשימושיות ביותר בקרב הישראלים.

פרסום במנועי חיפוש מאפשר לבעלי עסקים להציג את השירותים השונים שלהם בפני לקוחות שמחפשים את המוצרים או השירותים שהעסק מציע. באמצעות בחירת מילות מפתח וביטויים שונים שרושמים הלקוחות שלכם, תוכלו להציג את אתר האינטרנט שלכם או את דף הנחיתה שלכם.

פרסום במנועי חיפוש – איך מתחילים?

ראשית עליכם ליצור “עמוד מטרה” – העמוד אליו יכנסו הגולשים אשר יקליקו על מודעתכם במנועי החיפוש. האפשרויות הקיימות לעמודי המטרה הם:

אתר אינטרנט – האופציה העדיפה בה רבים בוחרים להשתמש. אתר אינטרנט מעוצב המציג פירוט אודות השירותים השונים והסבר על המוצרים שהעסק מציע עשוי להוביל את הגולשים להשאיר פרטים או להתקשר לעסק על מנת לרכוש את המוצרים השונים ולהשתמש בשירותי החברה.
עמוד נחיתה – עמוד אחד לרוב ובו מוצגים באופן כללי השירותים השונים שהעסק מציע. בעמודי הנחיתה יופיע מספר הטלפון ואפשרות לשים פרטי צור קשר על מנת שהגולשים יוכלו להשתמש בשירותיכם.
דף עסקי בפייסבוק – האופציה הכי פחות מומלצת היא להוביל את הגולשים הלוחצים על המודעה בפרסום במנועי החיפוש לעמוד העסקי ברשת Facebook שם מוצגים השירותים ופוסטים שונים המתארים את המוצרים.
האם כדאי לפרסם בגוגל?

מה חשוב בהגדרת קמפיין במנועי חיפוש?

ישנם מספר דגשים שעשויים לחסוך לכם כסף בתהליך הפרסום ולהוביל אליכם כמה שיותר לקוחות מהפרסום במנועי חיפוש:

הצעת המחיר – עליכם לדעת איזו הצעת מחיר להציע עבור הביטויים השונים. תוכלו לראות את הצעות המחיר הממוצעות באמצעות הכלי לתכנון מילות מפתח של Google.
איכות המודעה – ככל שאיכות המודעה שלכם בקמפיין במנועי חיפוש גבוהה יותר, כך המודעה שלכם תוצג לפני המודעות של המתחרים שלכם.
איכות דף המטרה – חשוב להכין דף מטרה אשר מעוצב בצורה מקצועית ומציג את השירותים השונים.
הוספת תוספות מודעה – במערכת Google AdWords תוכלו להוסיף תוספות מודעה על מנת להרחיב את המודעה שלכם ברשת Google ולהעניק כמה שיותר מידע במודעה שלכם ברשת החיפוש.
צרו איתנו קשר וקבלו מאתנו 300 ש”ח מתנה לקמפיין במנועי חיפוש!