Table of Contents

ביטלי – Bit.ly

תוכנה לקיצור כתובות URL המאפשרת מעקב אחרי כמות הגולשים שמקליקים על הפרסומים השונים שלנו. החברה הוקמה בשנת 2008 וממוקמת בניו יורק, ארה”ב. על פי הדיווחים של החברה, מדי חודש מתבצעים יותר ממיליארד קיצורי כתובות URL ברשתות קיצור כתובת URL ומעקב קליקיםהחברתיות, בהודעות בדואר האלקטרוני והודעות לנייד. אתר האינטרנט של Bit.ly ממוקם במקום ה-293 בעולם בדירוג Alexa.

השירות הפך לפופולרי ביותר בקרב הרשתות החברתיות. תחילה, השימוש המירבי בו נעשה בעיקר ברשת החברתית Twitter, מכיוון שבטוויטר לא ניתן לכתוב יותר מ-144 תווים בכל פרסום. השירות למעשה סיפק מענה לכל כתובות הURL הארוכות.

בנוסף לקיצור הכתובות מאפשר האתר לערוך מעקב אחר הקליקים של הגולשים השונים, נתון שמאפשר לנו לשפר ולייעל את שיטות הפרסום. כיום, החברות גדולות ביותר משתמשות בשירותים של ביטלי על מנת לעקוב אחרי כמות הכניסות מהפלטפורמות פרסום השונות.

בשירות של ביטלי – Bit.ly תוכלו לבנות קבוצות לכל הלקוחות שלכם, על פי פלטפורמות הפרסום השונות לכך למעשה לעקוב אחרי המרות ולשפר את הפרסומים שלכם. השימוש בקיצור כתובת ה-URL מתאפשר במגוון רחב של פלטפורמות:

  • הודעות תפוצה באמצעות הטלפון והWhatsapp.
  • רשתות חברתיות: Youtube, Facebook, Google Plus, Instagram, Pinterest ועוד…
  • אתרי אינטרנט חיצוניים.
  • פורומים, בלוגים וטוקבקים.

פתיחת חשבון היא כמובן בחינם והשימוש במערכת פשוט עם ממשק ידידותי למשתמש. כל מקדם אתרים או איש שיווק בימינו, חייב להשתמש בשירותים השונים (בין עם ב-Bit.ly או בשירותים דומים) על מנת לעקוב ולשפר את הקמפיין מדי יום.

כתובת הURL תקוצר לכתובת של Bit.ly עם תוספות שונות.
השירות של Bit.ly מאפשר גם לעקוב אחר סריקת קוד QR היעיל בעיקר לכרטיסי ביקור, פליירים ועלונים שונים.

על מנת להקל עליכם, הכנו עבורכם סרטון הדרכה קצר על השימוש בשירות של Bitly. אנו ממליצים לכל אחד לפתוח מנוי ולעקוב אחרי הכניסות והקליקים בקמפיין. במידה ויש לכם לקוחות, מומלץ להציג בפניהם את ההמרות של הקישורים.

סרטון הדרכה לקיצור כתובת URL