Table of Contents

טיפים לפרסום בפייסבוק

טיפים לפרסום בפייסבוק שיעזרו לכם לנהל פרסום אפקטיבי שעובד. האפשרות לפתוח עמוד פייסבוק עסקי קורצת לבעלי עסקים. האופציה לפרסם בחינם ברשת החברתית בה חברים למעלה מ-4 מיליון ישראלים, היא הזדמנות מעולה להרחיב את מעגל הלקוחות הקבוע של העסק ולהיחשף בפני אלפי לקוחות פוטנציאלים. למרות זאת, מעטים בעלי העסקים שמצליחים להניב תוצאות מהעמודים העסקיים מבלי להיעזר בגורמים חיצוניים בתהליך הפרסום.

דבר אחד ברור לכולם, ההצלחה באמצעות חשיפה אורגנית (מבלי לשלם לפייסבוק) היא “נדירה” במיוחד בתחילת דרכו של העמוד העסקי. אך האם בכל זאת ניתן לבנות תשתית שתוביל את קהל הגולשים להיות מעורב בפרסומים השונים ברשת החברתית?

מה משפיע על פרסום בפייסבוק?

החשיפה האורגנית מורכבת למעשה ממספר גורמים וכללים שיקבעו בסופו של יום את חשיפת הפרסומים שלכם ברשת החברתית.

  1. פרסום שתפרסמו יוצג מבחינה אורגנית בפני 10% פחות או יותר מהעוקבים אחר עמוד הפייסבוק. החשיפה תלויה כמובן בזמן הפעילות של הגולשים בפייסבוק ובמעורבתם הכללית אחר עמוד הפייסבוק (על פי ההיסטוריה).
  2. ככל שגולש העוקב אחר העמוד מעורב יותר בפעילויות השונות בעמוד (נוהג לעשות “לייק”, להגיב או לשתף) כך הסיכוי שהפרסום יופיע בפניו גובר.
  3. מעורבות של גולשים תוביל לחשיפה נוספת בפני חבריהם. כך למשל, במידה ואחד מהעוקבים אחר עמוד הפייסבוק שלכם הגיב, חלק מחבריו יחשפו בפני הפרסום שלכם, כך גם לגבי פעולות כמו לייק או שיתוף.

איך לפרסם בפייסבוק? – כללים!

  1. ראשית, בכל תהליך פרסום ברשת החברתית או שיווק באינטרנט בכלל, עלינו לנצל את האפשרות לעקוב אחר תוצאות הפרסום שלנו. בכל פרסום שנפרסם בעמוד העסקי, יופיע תחת הפרסום את כמות המשתמשים שנחשפו בפני הפרסום.
    במידה ובפרסום אנו מפנים את הגולשים לכתובת אינטרנט כלשהי, נוכל לעקוב כמה משתמשים הקליקו על כתובת האינטרנט בזכות השירות של Bit.lyאו Goo.gl. בנוסף, נוכל לקבל אינדיקציה על פי טווח זמנים בתובנות העמוד: לחיצה על תפריט Insights ולאחריה Reach – תציג בפנינו את החשיפה על פי זמני הפרסום.
  2. המטרה של פייסבוק היא להשאיר את הגולשים כמה שיותר ברשת החברתית שלה, כיוצא מכך, קישורים והפניות לאתרי אינטרנט שונים באמצעות פרסום לינקים בסטטוס העמוד העסקי, יזכו לחשיפה מועטה במיוחד. לכן, מומלץ לכתוב פוסטים בפייסבוק עצמה על מנת להגיע לחשיפה מירבית (במידה ואיננו מתכוונים לשלם בעבור חשיפתו של הפרסום).
  3. וירליות – פייסבוק מעוניינת בכמה שיותר עניין ברשת החברתית שלה, לכן, נסו לשים דגש על וירליות בפוסטים. כיצד זה מתבטא? תמונות, סרטונים ופוסטים ארוכים במיוחד יזכו לחשיפה גבוהה יותר ולרוב גם יעודדו את הגולשים להיות מעורבים ולשתף את הפרסומים. נסו לפרסם כמה שיותר פרסומים וירליים שיזכו למעורבות גולשים.
  4. תדירות – כמו כל פרופיל ברשת החברתית, פייסבוק זוכרת למעשה את ההיסטוריה של המשתמש. לכן, במידה ועמוד עסקי נוהג לפרסם בתדירות קבועה, הפרסומים שלו יזכו ליותר חשיפות ברוב המקרים. בכל זאת, איננו מעוניינים להטריד את הגולשים. לכן, מומלץ לפרסם בתדירות של פעמיים בשבוע, תלוי בתחום העסק.
  5. דירוג העמוד – נסו למשוך את הגולשים לדרג את השירותים שלכם. בכל עמוד עסקי יש אפשרות לדרג את השירות, דירוג גבוה של שירות עשוי להוביל את העמוד להיחשף בזמן חיפוש הגולשים בשורת החיפוש של פייסבוק אחר השירותים.
  6. מלאו את כל הפרטים והמידע בנוגע לעמוד. בהגדרות העמוד, תוכלו להזין שעות פעילות של העסק ופרטים שונים על העסק. מלאו כמה שיותר פרטים, אותם פרטים עשויים לעזור לפייסבוק לכוון את העמוד העסקי שלכם בפני הגולשים הרלוונטיים.
  7. הוסיפו אפליקציה ליצירת קשר. אל תסתפקו בפרסום טלפון העסק או באפשרות להשאיר עבורכם הודעה. הוסיפו אפליקציה בה יוכלו הגולשים להשאיר פרטים. אפליקציה כזו בחינם תוכלו להוריד בשירותי חברת Vcita.

התקשרו לשיחת ייעוץ לגבי ניהול עמוד הפייסבוק שלכם – 0545-369-468