נסו לקרוא עד הנקודה האדומה בפחות מ-15 שניות: אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך הפרסום הוא להעביר מסרים ללקוחות ולרתק אותם בתכנים השיווקיים השונים על מנת שהשירות שאנו מציעים ושם המותג יקושרו בראשו של הלקוח. כתיבה שיווקית חיונית במיוחד בפייסבוק ובאתרי האינטרנט ועשויים להשפיע על אחוז ההמרה (הפנייה של הלקוחות) במידה משמעותית. הגעתם עד לכאן – לא תמשיכו איתנו?
מטרת הכתיבה השיווקית היא “לשמור על הגולשים” ולגרום להם לזכור את המסר לכמה שיותר זמן. התחרות הגדולה ברחבי הרשת מחייבת את החברות השונות להיות יצירתיות על מנת לזכות בפנייתו של הלקוח. לקוח ממוצע שנכנס למנוע החיפוש של Google מבקר בשני אתרים לפחות לפני שפונה לעסק. כתיבה שיווקית עשויה להעניק לגרום ללקוח להתקשר כבר בכניסתו הראשונה לאתר.
10 עובדות שחייבים לדעת על כתיבה שיווקית
- שימוש בטיפוגרפיה מגדיל ב70% את זמן השהייה של גולשים.
- שימוש במספרים וכותרות שיווקיות מגדיל ב50% את הסיכוי שגולשים יקראו את הפסקה הבאה.
- ציון עובדות משפר את המאמרים הן מבחינת מנועי החיפוש והן מבחינת עניין הקוראים.
- שילוב אירועים עכשוויים בתוכן מגביר את העניין מצד הקוראים.
- מספרים מציגים אמינות מצד הגולשים.
- במידה ותבליטו את אחת מהמילים באמצע הפסקה, קיים סיכוי גבוהה יותר שהקוראים ימשיכו לקרוא עד המילה שהבלטתם.
- ציון חברות מובילות בתחום יגביר את העניין של הקוראים.
- באמצעות כתיבה שיווקית ניתן לטפל בהתנגדויות בדרך למכירה.
- לפני כל כתיבה שיווקית יש צורך בעריכת מחקר בתחום בו עוקבים אחר הלקוחות הפוטנציאליים על מנת להתאים להם את התוכן השיווקי.
- בכדי למדוד את ההצלחה של התוכן השיווקי יש לעקוב אחר המרות בAnalytics.
וכמו שציינו לגבי החברה המובילה בתחום – בוא נראה האם אתם מסוגלים לא לקרוא את התוכן הבא…
כמה עובדות שחייבים לדעת על גוגל
- במנוע החיפוש של Google יש יותר מ-2 מיליון חיפושים בכל שנייה ברחבי העולם!
- למעלה מ-6 ביליון שעות נצפות מדי חודש ברשת Youtube.
- ההכנסות של Google בשנת 2014 היו 66 ביליון דולר!
- לפני שנתיים הייתה תקלה בגוגל וכתוצאה מכך הייתה צניחה של 40% בשימוש באינטרנט בעולם.
- כל אחד יכל לקבל 300 ש”ח הנחה לפרסום בGoogle AdWords.
- שעות העבודה שהושקעו על הלוגו החדש של Google היו: 68,000 שעות.