Table of Contents

מוצרי פרסום לנותני שירותים

מוצרי פרסום לנותני שירותים מחייבים אתכם ראשית כל להגדיר את מסגרת התקציב שלכם – האם אתם מעוניינים במספר קטן יחסית של מוצרי פרסום או שאתם מעוניינים בכמות גדולה של מוצרי פרסום להעניק לנותני השירותים של העסק שלכם. בהתאם לתקציב אשר אותו תגדירו מראש ניתן להתאים את סוג המתנה ואת המחיר שלה. אין זה אומר כי בתקציב דל לא תוכלו להעביר את המסר המיטבי, ישנן מתנות שהן גימיקים מדליקים וזולים שבהחלט יעשו את העבודה היטב עבור נותני השירותים שלכם. השימוש במוצר הוא הנושא השני שיש לו חשיבות רבה בעת רכישת מוצרי פרסום לנותני שירותים – עליכם לשאת ולשקול האם המוצר אכן שימושי ואפקטיבי? בין מבחר המתנות חשוב להתאים את המתנה לנותני השירותים שלכם. אם קהל היעד הוא נהגים או שהם עוסקים בתחום הרכב ישנה אפשרות לקנות מוצרי פרסום אשר קשורים לתחום הרכב, כמו למשל – ריחניות, כוס תרמית וכיוצא בזה. אם נותני השירות הינם עובדי משרד, מומלץ לכם לרכוש מוצרי פרסום שהם פנקסים, ניירות ממו, לוחות שנה, מגנטים, עטים וכיוצא בזה.

כיצד תתאימו את מוצרי הפרסום לאירוע?

בחלוקה של תערוכה או של כנס חשוב להתאים את המתנה גם לרוח המקום, כמו למשל – בתערוכה של תינוקות לדוגמה, יהיה נחמד להעניק מוצרי פרסום לאם היולדת, או צילונית לחלון הכוללת פרסום של העסק שלכם. בכנסים אנו ממליצים לכם להעניק מוצרי פרסום ירוקים, לדוגמה מחברת ממוחזרת ועט שתאפשר להם לכתוב רשמים מהכנס אשר בו הם משתתפים זה עתה או תיק אשר כולל קטלוג עם הלוגו ופרטי העסק שלהם, שאליו יוכלו להכניס את כל המידע שקיבלו במהלך הכנס אשר אליו הוזמנו.

מוצרי פרסום יעשו היטב את עבודתם בצורה נאמנה באם תחשבו בצורה מושכלת מה יקדם את העסק שלכם. הרבה פעמים ניתן להבחין בבעלי עסקים שמבזבזים לשווא את הכסף שלהם, כמו למשל – השקעה במוצר פרסום לנותני שירותים אשר אין בו שימוש, נותן השירות מקבל את המתנה אבל לעולם אינו משתמש בה וחבל, כל המטרה של השיווק והפרסום מתפספסת פה לריק.