מנהל תוכן הפך בשנים האחרונות לאחד התפקידים המשפיעים ביותר על הצלחתם של אתרי אינטרנט. “התוכן הוא המלך” כפי שציין אחד מעשירי העולם ומפתחי הדרך בעולם המחשבים, ביל גייטס. הגורם המשפיע ביותר על תהליך קידום אתר אינטרנט הוא התוכן, מנועי החיפוש, ובפרט מנוע החיפוש של Google אוהב כיום ש”מאכילים אותו בכפית” ומציעים כמה שיותר תוכן לאתרי האינטרנט – איך תפקידו של מנהל תוכן נכנס לסיפור?
תפקידם של מנהלי תוכן:
- לוודא שהתכנים לכתבים על פי בסיס מילות מפתח שעשויות להוביל קהל לקוחות פוטנציאלי לאתר האינטרנט.
- לעקוב ולנתח את הפעילות של התוכן באמצעות הAnalytics.
- לוודא שתוספי ה-SEO באתר האינטרנט עומדים בנהלים של Google ושאר מנועי החיפוש.
- לעקוב באמצעות Google Trends אחר מגמות שונות והתפתחויות של נושאים רלוונטיים.
מה ההשפעה של מנהל תוכן בתהליך הקידום?
השפעתו של מנהל תוכן על תהליך הקידום היא אדירה. מנהל תוכן למעשה צריך לוודא כי התכנים נכתבים בהתאם למילות המפתח השונות, על פי הטרנדים, הנושאים וסגנון הכתיבה המותאם לקהל היעד הפוטנציאלי של המוצרים והשירותים שהעסק מציע ועוד…
אנו בחברת SeoMan מתחייבים על השירות המקצועי והטוב ביותר בארץ. מנהלי התוכן באתר האינטרנט שלנו עברו קורסי הכשרה של קידום אתרים, קורסי הכשרה ומעקב בכלי Google Analytics וקורסי קופירייטינג אצל המרצים הטובים ביותר בישראל וזוהי אחת הסיבות שאנו מנהלים היום תוכן לאתרים והפורטלים המובילים בישראל.
נכון להיום, הארגונים הגדולים והרשמיים ביותר בישראל סומכים על השירותים שלנו ונהנים מניהול תוכן מקצועי של צוות הכותבים שלנו. אנו מתחייבים למעקב מקצועי אחר פעילויות שונות, טרנדים וניתוח נתונים באמצעות הכלים השונים של Google על מנת שנוכל להבטיח מגמת שיפור.
כחלק משירותינו, אנו מציעים גם ניהול קמפיינים שונים ברשתות החברתיות, תוך התמקדות ברשת החברתית הפופולרית בעולם Facebook. מנהלי התוכן שלנו מנהלים עמודים פופולריים עם עשרות אלפי מעריצים. נוסף לזה, אנו מאמינים כי עלינו לגבות תשלום הוגן מלקוחותינו תוך מתן פירוט ושקיפות כלכלית על ההוצאות השונות, העלויות של כתיבת המאמרים והתכנים השונים לאתר האינטרנט ומחוצה לו.
רוצים להצטרף להצלחה? אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר דרך אתר האינטרנט ולהתחיל למשוך אליכם את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם…