מי מאיתנו לא קיבל הודעה סתם פתאום באמצע היום על “מבצעים” ברשתות השונות או “חיפוש עבודה בחו”ל”. רובנו ככל הנראה התעלמנו מהעניין ופשוט הנחנו את הטלפונים בצד, חלקנו החזרנו הודעת נאצה לשולח וביקשנו שיסיר אותנו מרשימות התפוצה ולכולם עלתה אותה השאלה – “למה לפרסם ככה בצורה שמטרידה אנשים”?
שיווק בSMS לא מתאים לכל עסק ולכל מטרה. ישנם יתרונות שונים בשיטת השיווק וחסרונו רבים, לכן עלינו להיזהר ולחשוב היטב, האם הפרסום שווה את זה…היתרונות של השיווק מסתכמות בכמה סעיפים:
- עלות השיווק – שיווק זול במיוחד, בעיקר ואת רשומות התפוצה השגתם בכוחות עצמכם. באמצעות תוכנת SMS PRO תוכלו לשלוח תוך מספר שניות עשרות אלפי הודעות במחיר זול במיוחד.
- המרה ביחס להשקעה – בגלל שהשיטה כל כך זולה, ההמרות אודות ההודעות משתלמות ביותר. אמנם יותר מ-30% יתעצבנו מההודעה, אך תוך שניות נגרום לכך שההודעה תכנס למודעות של עשרות אלפי אנשים.
- נוחות – אין צורך בחשיבה מעמיקה ובניסוח תוכן שיווקי מתוחכם במיוחד.
- אחוז חשיפה של 97% – להבדיל מדיוור אלקטרוני בו אחוז החשיפה נמוך, לשליחת ההודעות אחוז חשיפה של כמעט 100%. מרבית בני האדם זמינים לאורך כל היום.
מנגד, לשיטה זו ישנם חסרונות רבים:
- תביעות – יש לעיין היטב בחוקים השונים לשיווק באמצעות הודעות על מנת להימנע מתביעות.
- רשימות תפוצה שגויות – קשה לעקוב אחרי רשימות התפוצה שאנו קונים מהחברות השונות ולדעת האם הטלפונים זמינים ואמיתיים.
- הטרדה – רבים רואים בהודעות הפרסום כדבר מטריד. יש לערוך את השיווק בתבונה על מנת להימנע מפגיעה במוניטין.
מתי כן מומלץ להשתמש בשיטת השיווק הזו:
- במידה ורשימות התפוצה שלכם הן של חברי לקוחות של המותג שלכם.
- לפני מבצעים.
- לאירועים חד פעמיים – מסיבות, הפקות שונות וכו’…
- בחגים ומועדים.
עליכם להשתמש בתוכן שיווקי ומושך על מנת להוביל להמרות…