עורך תוכן הפך לאחד התפקידים החשובים והמרכזיים ביותר בתהליך קידום אתר האינטרנט. ביל גייטס אמר לפני מספר שנים “התוכן הוא המלך” וחזה את החשיבות של התוכן מבחינת מנועי החיפוש בשנים הקרובות. כיום, אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר הן על דירוג מנועי החיפוש (ובמיוחד מנוע החיפוש של Google) והן אפקט חוויית המשתמש מתמקד בתוכן, לכן, במידה והנכם מנהלים פעילות שיווקית כזו או אחרת, ובעיקר אם אותה הפעילות השיווקית היא בפלטפורמה של האינטרנט, אתם זקוקים לעורך תוכן מקצועי שינהל עבורכם את התכנים השונים בצורה אפקטיבית.
מה תפקידו של עורך תוכן? עורך תוכן עשוי להיות הWeb Master והאחראי על תהליך המכירה ואפקט ההמרות דרך אתרי האינטרנט. על עורך התוכן לדאוג כי התוכן ענייני, מתאים לגולשים ומתאים להגדרות ולנהלים שמנועי החיפוש ובמיוחד Google כל כך אוהבים. כחלק מתפקידו של עורך תוכן, עליו לדאוג שהתכנים השיווקיים יהיו אפקטיביים ויובילו להתקשרות של גולשים.
כיצד נמדדת הצלחתו של עורך תוכן? ההצלחה של עורך התוכן נמדדת במספר פרמטרים שונים:
- Google Analytics – על עורך התוכן לדאוג למדדים כמו “זמן שהייה” ארוך של גולשים, “אחוז נטישה” נמוך מאתר האינטרנט ומעבר עמודים שונים של גולשים.
- בנוסף, עלינו למדוד בGoogle Analytics את ההמרות כתוצאה מהתוכן בעמודים השונים.
- על עורך התוכן לבחון את המשפכים בAnalytics ולטפל בעמודים באתר האינטרנט שגורמים לנטישה של גולשים.
היכן משתמשים בעורך תוכן?
- ניהול תוכן בתהליך קידום אתר האינטרנט.
- ניהול קמפיינים שיווקיים ברשתות החברתיות.
- ניהול בלוגים ועבודת Off-Site באתר האינטרנט.
כחלק מתפקידי עורכי התוכן:
- מנהל תוכן – מנהלי התוכן באתר האינטרנט שלנו דואגים הן לנושא התחבירי באתר האינטרנט, הן לנושא השיווקי והן להתאמת התוכן לפי דרישות מנועי החיפוש השונים. תפקידם לדאוג שהתוכן יהיה מבוסס מילות מפתח רלוונטיות ויוביל להמרות.
- תוכן לאינטרנט – לאינטרנט חוקים משלו, כך יש צורך לדעת להתאים את הכתיבה ברשתות החברתיות והכתיבה באתרי האינטרנט על פי הצרכים. יש לערוך התאמה לכתיבה באתרי אינטרנט בהתאם לתחום ולקהל היעד של המוצר.
מדוע עורכי התוכן שלנו הם המובילים בישראל?
כחלק מהיותנו חברה המתעסקת בפעילויות שיווקיות וקידום אתרי אינטרנט, אנו שמים דגש רב על כל עניין עריכת התוכן. נכון להיום, אנו מנהלים תוכן ביותר מ-60 אתרים מובילים בישראל ומציגים בפניהם נתונים מדהימים ושיפורים שונים בGoogle Analytics. עורכי התוכן שלנו עברו קורסי קידום אתרים וקורסי קופירייטינג על מנת להבטיח מקסימום מקצועיות. כחלק מתהליך עריכת התוכן לאתרי אינטרנט אנו יושבים ועורכים אפיון מפורט מול הלקוח ודואגים לכך שהצפיות והתוצאות יהיו מושלמות ומתואמת.
- אנו כותבים בפורטלים המובילים בישראל.
- אנו עורכים תוכן של אתרי אינטרנט מובילים בישראל ושל הארגונים הגדולים ביותר בישראל.
- אנו מציעים מחירים הוגנים במיוחד.
- אנו עורכים תהליך אפיון מקצועי מול הלקוח.
- אנו לא מחייבים את לקוחותינו בחוזה ארוך טווח.