Youtube היא הרשת החברתית לפרסום סרטונים המובילה בעולם. רשת Youtube שייכת לענקית החיפוש Google ומדי חודש מיליוני צופים ברחבי העולם צופים מיליארדי שעות בסרטונים השונים המועלים לרשת. Youtube הפכה לאחד מאפיקי השיווק ברשת האינטרנט, כולנו מכירים את סיפורי ההצלחה של ג’סטין ביבר ושל עסקים שונים שפרצו דרך האינטרנט, כיצד ניתן לפרסם את עצמכם ברשת Youtube ולהפוך את המוצרים השונים שלכם לויראליים?
בדומה לפרסום ברשת Facebook ולפרסום במנוע החיפוש של Google, גם ברשת Youtube תוכלו לפרסם את הסרטונים שלכם ולקדם אותם מבחינה אורגנית ומבחינה ממומנת. פתיחת ערוץ יוטיוב ניתנת בחינם למעשה לכלל האנשים שבראשותם חשבון Gmail וכל אחד יכל לעלות, לערוך ואפילו לצלם את הסרטונים השונים בחינם דרך ערוץ הYoutube שלו.
איך בודקים תחרות לקראת פרסום ביוטיוב?
הדרך הטובה ביותר לבדוק את התחרות שמתרחשת על מילות מפתח שונות היא לגשת למנוע החיפוש של Google, לכתוב את מילת המפתח ולגשת ל”סרטונים”. בתוצאות שיופיעו תחת קטגוריית הסרטונים בYoutube יופיעו רק סרטונים שיעלו ביוטיוב, כך שתוכלו לבחון את התחרות שיש על הביטויים – כמה מהסרטונים הכותרת שלהן ממוקדת למילת המפתח? במידה ואין תחרות, תוכלו לצפות בסרטונים בודדים הקשורים למילת המפתח ושאילתת החיפוש.
לאחר מכן, מומלץ לבחון האם בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש הרגילות של Google מופיע סרטון? המטרה של כל מפרסם היא שסרטון הYoutube שלו יופיע בעמוד הראשון או השני במנוע החיפוש. לאחר שבדקתם את הפרמטרים האלו, מומלץ לכתוב באמצעות “מרכאות” את הביטוי שברצונכם לקדם, לדוגמה “פרסום סרטונים ביוטיוב” ולצפות בתוצאות. תחת שורת החיפוש יופיעו כמות התוצאות שאכן מתמודדות על אותו הביטוי.
פרסום ביוטיוב – בדיקת תחרות
פרסום ביוטיוב – אלו השלבים לקידום אורגני של הסרטון שלכם:
כותרת שיווקית: חפשו כותרת שתמשוך את הגולשים להיכנס ולצפות בסרטון שלכם, לדוגמה: “כך תפרסמו ביוטיוב” או “10 דרכים לפרסום ביוטיוב”.
קידום אורגני של סרטון: לאחר שבחרתם את שם הסרטון, הקפידו לשלב מילות מפתח בDescription של הסרטון, הקפידו למלא את התגיות השונות לסרטון והקפידו לפרסם את הסרטון דרך ערוץ היוטיוב. בנוסף, נסו למשוך דרך התיאור של הסרטון את הגולשים לאתר האינטרנט שלכם.
קטגוריות מתאימות: הקפידו לשייך את הסרטון שלכם לקטגוריה המתאימה ביותר על מנת להציג בפני גוגל “מהו הסרטון שהעלאתם” כך מנוע החיפוש של Google יבין בפני איזה קהל יעד ברצונכם לפרסם את הסרטון.
אמתו את חשבון וערוץ היוטיוב שלכם: וודאו שהערוץ שלכם מאומת והעלו תמונה מתאימה לתצוגת הסרטון אשר עשויה למשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאליים.
השלב השני – פרסום הסרטון שלכם ברחבי הרשת:
לייקים: ככל שלסרטון ביוטיוב יהיו כמה שיותר לייקים, כך הוא יקודם ויוצג בפני יותר אנשים.
שיתופים: ככל שלסרטון שלכם יש יותר שיתופים או הטמעות באתרי אינטרנט שונים כך הוא יוצג בפני יותר אנשים.
קידום ערוץ היוטיוב: ככל שערוץ היוטיוב שלכם עם יותר עוקבים, כך הסרטון יקודם בצורה יעילה יותר.
תוכלו תמיד לעקוב אחר הנתונים השונים באמצעות Google My Business או באמצעות המדדים השונים של Youtube. חברת SeoMan מומחית בשיווק סרטונים ביוטיוב ופרסום ביוטיוב. אנו מזמינים אתכם להצטרף לעשרות לקוחות להם אנו מקדמים את הסרטונים השונים ביוטיוב ומושכים משם קהל לקוחות פוטנציאלי שיבקר באתר האינטרנט של החברה.