מדי חודש מחפשים 50 אנשים במנוע החיפוש של Google את הביטוי “פרסום בסלולר”. נכון לפרסומים שחברת Google פירסמה בתחילת שנת 2015, נראה כי אחוז השימוש בסלולר גובר על אחוזי השימוש דרך המחשב. בהתאם לכך הוציאה גוגל עדכון שקובע כי אתרים שאינם מותאמים לגלישה בMobile ירדו בדירוג (לבדיקת התאמה למובייל).
אז מה נכלל בפרסום בסלולר למעשה?
- בניית אתרים רספונסיביים (מותאמים למובייל).
- פרסומות שיופיעו לגולשים במובייל.
- פרסומות באפליקציות.
בניית אתרים רספונסיביים
כמעט כל הפלטפורמות השונות ומערכות בניית האתרים היום מציעות מערכות לאתרים רספונסיביים. אתר רספונסיבי הוא אתר שמותאם למובייל (גרסה שונה משל ה-Web). לפני שאתם בונים אתר אינטרנט באמצעות מערכת WordPress ותדעו כי התבנית רספונסיבית או הכינו במיוחד גרסה למובייל.
פרסומות שיופיעו לגולשים במובייל
מערכת הפרסום של Google AdWords מציעה למפרסמים להתאים את המודעות שלהם ולבחור העדפה להופעות במובייל. תחת כל מודעה שאתם יוצרים במערכת הפרסום קיימת אפשרות להעדפה למובייל. לשירותים רבים עדיף לפרסם בפני גולשים במובייל, כך למשל מודעות של “גרירת רכבים” או כל מה שקשור לתחום התחבורה (מוניות) אחוז החיפושים המתבצעים דרך המובייל גוברים על אחוז החיפושים המתבצעים דרך המחשב.
פרסומות באפליקציות
במערכת הפרסום של Google AdWords עם פתיחת מסע הפרסום המערכת מציעה לכם מגוון תוכנות לקמפיין. אחת האפשרויות שם היא העדפת ההופעות באפליקציות שונות. בדומה לשירות של Google AdSense שמציעה לבעלי אתרים להציב פרסומות באתרי האינטרנט שלהם בתמורה לתשלום, השירות של Google AdMob מציעה זאת לבעלי האפליקציות. בקמפיין בGoogle AdWords תוכלו לכוון את הפרסומות שלכם בפני גולשים באפליקציות על בסיס מיקוד נושאים, תחומים ועוד…
אנו מזמינים אתכם להצטרף לשורות הלקוחות המרוצים שלנו וליהנות מהשירות המקצועי ביותר בישראל. בין לקוחותינו, החברות הגדולות במשק הישראלי, בעלי עסקים קטנים ואנשי מקצוע. אנו סומכים על כך שתיהנו מהשירותים שלנו ולכן אנו לא מחייבים את לקוחותינו בהתחייבות חוזית, כלומר, במידה ולא תהיו מרוצים אינכם מחויבים להמשיך אתנו את תהליך הפרסום שלכם.
איך מתחילים? השאירו פרטים באתר האינטרנט שלנו, אנו ניצור אתכם קשר בהקדם ונוכל להיפגש על מנת לתכנן את תהליך הפרסום ומינוף העסק שלכם (הקפה עלינו)!