קורס רשתות חברתיות

הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק עסקים, הגיע עם ההצלחה המסחררת של הרשת החברתית פייסבוק.
עם התפתחות הפייסבוק, קמו רשתות חברתיות חדשות אשר הצליחו ללכוד מימדים גדולים של כמויות משתמשים ברחבי העולם.

הבסיס לרשתות החברתיות התחיל כבר בראשית התפתחות האינטרנט.
רשת חברתית, הינה למעשה קשר בין בני אדם ושיתוף ברשת האינטרנט בין המשתמשים השונים ברחבי העולם. הרשתות החברתיות הראשונות היו, הטוקבקים, פורומים, צ’אטים, שקמו כבר לפני שנים ובשימוש עד היום.

כולנו זוכרים את הצלחת ה-ICQ שהביאה להכרת המושג “רשת חברתית” בעולם, ובעיקר בארץ בזכות הגאווה הישראלית בפיתוח הרשת. אך פייסבוק, גנבה את ההצגה בכל הקשור לרשתות חברתיות, והינה רשת חברתית בלתי נפרדת מחיי האדם בימינו, וככל הנראה תשאר עימנו לעוד שנים רבות.

בנושא הרשתות החברתיות, נכנסות גם הרשת החברתית ויקיפדיה, שמהווה רשת חברתית לשיתוף מידע.
Youtube הינה רשת חברתית לשיתוף סרטונים.
Instagram הינה רשת חברתית לשיתוף תמונות.
Twitter, Vine, Linke In והרשימה עוד ארוכה. (לרשימת הרשתות החברתיות המובילות בעולם)

רשתות חברתיות הינו נושא, המתחבר ללימוד השיווק באינטרנט וקורסים שונים בנושאי שיווק ופרסום בעולם.
פרסום ברשתות חברתיות הינה “הכרחית” למותגים השונים המעוניינים לפרסם את עצמם ברחבי העולם.

ישנם קורסים רבים בהם, כל נושאי הפרסום והשיווק ברשתות החברתיות שתול בתוך קורסים שונים של קידום אתרים SEO, וגם במוסדות אקדמאיים, בהם נפתחו קורסים שונים לפרסום ושיווק, נושאי הרשת החברתית הינה חלק בלתי נפרד מנושאי הלימוד.

להלן, מספר מוסדות בהן ניתן ללמוד על שיווק ופרסום ברשתות החברתיות:

המכללה לניו מדיה

המכללה לניו מדיה, מאפשרת לימודי קורס מנהלי מדיה חברתית, קורס מקיף בו לומדים כיצד הופכים נוכחות ברשתות החברתיות השונות למועילה והרווחית ביותר.
בין נושאי הלימוד, בנית נוכחות דיגיטלית והשגת תוצאות ברשתות החברתיות המובילות.

  • הקמת עמודי מותג מקצועיים.
  • הקמה וניהול של קהילה דיגיטלית.
  • יצירת קמפיינים אפקטיביים וממוקדים.
  • כתיבת תוכן שיווקי ומוכר המניע לפעולה.
  • ניהול משברים דיגיטליים.
  • בניית אסטרטגיה ברשתות החברתיות.

לכניסה וקבלת פרטים במכללה לניו מדיה.

להב פיתוח מנהלים

במוסד הלימוד “רקנאטי” – הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב תוכלו להשתתף בקורס של להב פיתוח מנהלים, המציעים קורס שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים, המלמדים על אסטרטגיות וכלים למנהלים.
בין נושאי הקורס:

  • יצירת באזז וטרנד חברתי.
  • יצירת מוצרים ומסרים ויראליים.
  • הפצה והתפשטות ברשתות החברתיות.
  • שיווק דיגיטלי: אסטרטגיה, ניהול הפרסום במדיה החברתית הדיגיטלית, יצירת שיחה ברשת, ערוצי Conversation Marketing, יצירת מעורבות צרכנים ברשת.
  • צרכנים ברשת: ניטור, מחקר וניתוח פעילויות, פורומים וקהילות, דור ה-Z, תרבות האינטרנט ועוד…
  • העתיד של השיווק הדיגיטלי, פרסום ושיווק במובייל.
  • “גיימפיקיישן של מותגים”.
  • הארגון בעידן החברתי דיגיטלי.

לכניסה ולקבלת פרטים מלאים על הקורס.

New Media

Star Tau, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב מציע קורס שיווק ברשתות חברתיות. בין הנושאים השונים בקורס:

  • חיבור בין הצרכים של העולם העסקי לרשתות החברתיות המובילות.
  • אפשרות לליווי וייעוץ לאחר הקורס (ליזמים).
  • לימוד על הרשתות החברתיות השונות.
  • העברת הקורסים מועברים ע”י מומחים מובילים בתחומם.

ליצירת קשר עם מוסד הלימוד.

ג’ון ברייס

מכללת ג’ון ברייס מעניקה גם היא “קורס מנהל מדיה חברתית”.
כאשר מטרת הקורס היא להכשיר את התלמידים השונים להיות מנהלי מדיה חברתית ולהיקלט באירגון.
בין הנושאים השונים בקורס:

  • מבוא למדיה חברתית: תרבות המדיה החברתית, רשתות חברתיות ואתרי שיתוף, בלוגים ובלוגרים, צרכנות, סגנונות שיח, פיתוח אסטרטגי ועוד…
  • זהות מקוונת – לימוד המותג, פיתוח אסטרטגי, יח”צ ברשת, בניית הזהות, הקמת וניהול פרסונות ועוד…
  • סדנא לכתיבה שיווקית בפייסבוק.
  • טוויטר.
  • גוגל פלוס.
  • לינקדאין.
  • פרסום ממומן במדיה החברתית.
  • בלוגים.
  • שיווק במובייל.
  • אתיקה ברשת
  • מנהל הניו מדיה.

ליצירת קשר עם מוסד הלימוד.

המכון הישראלי לייצוא ושיתוף פעולה בין לאומי

מציע גם הוא קורס רשתות חברתיות , המלמד כיצד להשיג לידים, לבנות מותג, לקדם מכירות, למצוא מפיצים, לאתר שווקים חדשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות בעזרת המדיה החברתית.
בין נושאי הקורס:

  • כיצד לבחור אסטרטגיה ולהכין תוכנית לשיווק במדיה החברתית.
  • איך לפרסם ולשווק בפייסבוק.
  • הקמת בלוג עסקי בפלטפורמת הבולגים המובילה בעולם
  • מציאת מפיצים ולקוחות ב-Linked In.
  • םעילות שיווקית ועסקית ביוטיוב.
  • כתיבה נכונה של תוכן ליצירת באז במדיה החברתית.

ליצירת קשר עם מוסד הלימוד.