העסק שלנו נמצא תמיד בראש העדיפויות שלנו והטלפון שלנו נמצא בקרבתנו 24 שעות ביממה. גם במידה ואינכם במשרד, תמיד תוכלו לעקוב ולפעול אחר המתרחש בעסק. במידה ואתם מנהלים עסק, מיזם או צוותים בעבודה – כדאי מאד שיהיו לכם את האפליקציות הבאות.
אפליקציות לניהול משימות
אחד הדברים שהופכים את המנהלים למוצלחים, הוא היכולת לשלוט על חברי הצוות ועל המתרחש 24 שעות ביממה ולפעול בכדי לייצר פעילות זורמת – “מערכת משומנת”. האפליקציות הבאות יעזרו לכם לנהל את הזמן האישי שלכם ואת צוותי העבודה שלכם בצורה יעילה:
- היומן של Google: האפליקציה של Gmail מציעה שילוב של יומן אישי בו ניתן לקבל תזכורת גם לנייד וגם לחשבון המייל שלכם. הסנכרון, היכולת להזמין אנשי קשר דרך המייל ולהציג בפניהם את פרטי הפגישה שימושית במיוחד.
- Any.do: הזמן שלכם לא יכל להיות מאורגן נכון יותר מאשר בעזרת האפליקציה הזו. האפליקציה של Any.do תאפשר לכם לתכנן היטב את הימים הבאים ולעמוד בזמנים.
- Trello: אפליקציה ואתר אינטרנט שיכולים לסייע לכם לעקוב אחר התקדמות הצוותים ולארגן את משימות צוותי העבודה בצורה נוחה במיוחד. האפליקציה מאפשרת לעקוב אחר ההתקדמות של חברי הצוותים, לשלוח מסרים, לנהל את הפעילויות השונות ועוד…
- Simple-Calendar-Widget: האפליקציה הבאה תאפשר לכם לארגן את הפגישות שלכם בצורה נוחה יותר.
אפליקציות לאחסון קבצים
אינספור אפליקציות ושירותים מציעים לכם כיום לאחסן את הקבצים שלכם באינטרנט. מכיוון שהעבודה מול המחשב והנייד דינמיות במיוחד, עליכם לבחור באפליקציה הנוחה ביותר שתאפשר לכם לשלוח קבצים, לשתף, לאחסן ולארגן אותם בתיקיות.
- Google Drive: לאותם אנשים שמשתמשים בGmail באופן קבוע, מומלץ לעבוד עם השירות של Google Drive שמציע 15GB אחסון בחינם. בשירות ניתן לארגן את הקבצים לפי תיקיות, לשתף עם מספר בלתי מוגבל של אנשים ישירות דרך המייל (ל-Gmail בלבד) וניתן לשמור קבצים אוטומטי כאשר הם מתקבלים בGmail. בנוסף, תוכלו לפתוח קבצי WorkSheet ומצגות ולשתף אותם בקלות עם אנשי הקשר שלכם.
- DropBox: שירות נוסף מעולה של אחסון קבצים. גם דרכו תוכלו לאחסן, לשתף ובעיקר לארגן את הקבצים בצורה המסודרת ביותר. השירות כמובן זמין גם בWeb וגם באפליקציה ומומלץ לאותם אנשים שלא משתמשים בחשבונות Gmail.
אפליקציות לשיווק ברשתות חברתיות
הרשתות החברתיות הפכו לצינור מרכזי בתהליך השיווק של העסק, אפליקציות שונות יוכלו לסייע לכם לעקוב ולהפעיל את הפרסום של העסק דרך הנייד.
- Facebook Pages Manager: אפליקציה חובה לכל בעל עסק שמנהל עמוד עסקי. האפליקציה מאפשרת לכם לצפות בסטטיסטיקות שונות, לענות ללקוחות ששולחים הודעות, לתפעל את השיווק דרך הנייד ועוד…
- Facebook Ads Manager: אפליקציית ניהול מודעות של פייסבוק. תאפשר לכם לנהל את המודעות בקלות ובאמצעות ממשק נוח במיוחד ולמעשה לערוך את הפרסום הממומן ברשת החברתית בקלות דרך הנייד. בנוסף, תוכלו לצפות בביצועי המודעות בדרכים.
- Google My Business: ניהול עמודים עסקיים של Google Plus דרך הנייד. האפליקציה תאפשר לכם לעקוב אחר ביצועים. היא יכולה להסתנכרן גם עם הבלוג שלכם ולהציג לכם ביצועים שונים של העמודים הרלוונטיים אליכם.
- Blogger: לאלו שמנהלים בלוג אישי באמצעות Blogger מומלץ להוריד את האפליקציה שתאפשר לכם לערוך רשומות, לצפות בסטטיסטיקות, לענות לגולשים ומגיבים ועוד…
- Yammer: רשת חברתית לעסקים. הרשת מאפשרת רישום אך ורק באמצעות מיילים של דומיינים. תוכלו לעבוד כצוות ולהתעדכן דרך הנייד בקלות. האפליקציה והאתר מאפשרים לכם לארגן את העבודה, לעדכן ביצועי משימות ועוד…
- LinkedIn: מנהלים חייבים היום להציג נוכחות ופרופיל מושלם ברשת החברתית לעסקים הגדולה בעולם. באמצעות תוכלו לעקוב אחרי הפרופילים השונים, העמודים אליהם אתם רשומים ועוד…
- LinkedIn Job Search: לאלו שמחפשים עבודה ולאלו שמחפשים עובדים. האפליקציה הזו של LinkedIn תציג בפניכם את המידע הרלוונטי. למנהלים היא יכולה לסייע למצוא עובדים.
- Hootsuite: מנהלים מספר עמודים עסקיים ברשתות חברתיות שונות? השירות הזה מאפשר לכם לעדכן את הסטטוס בכל הרשתות החברתיות בלחיצה אחת. השירות חינמי לניהול של עד 3 עמודים עסקיים ברשתות חברתיות שונות.
- Hangouts: האפליקציה הזו, שהיא חלק מהשירות המוצע ברשת Google Plus תאפשר לכם לערוך שיחות וידאו עם עד 10 משתתפים בחינם דרך הנייד או דרך המחשב. השירות נוח במיוחד לאנשים שמעוניינים להעביר הדרכה דרך האינטרנט. כמחצית מהשיעורים הפרטיים שאנו מעבירים בקידום אתרים מועברים דרך הרשת הנ”ל שמאפשרת גם להקליט את השיעור.
- Instagram: עדיין אין שירות שמאפשר לפרסם ברשת Instagram אך הרבה מאד עסקים (בעיקר בתחום האופנה) יכולים להיעזר ברשת ולנהל את הקמפיין הפרסומי שלהם באמצעות Hashtag.
אפליקציות משרדיות
האפליקציות נועדו להקל על חיינו, ישנם שירותים שונים שחוסכים לנו זמן רב ומאפשרים לנו דרך הנייד לארגן את סידורי המשרד השונים.
- CamScanner: האפליקציה מאפשרת לכם לסרוק קבצים ולשלוח אותם בפורמטים שונים (כמו PDF לדוגמה). האפליקציה מאפשרת לשתף את הקבצים בענן, במייל, בהודעה ועוד…
- Paypal: כמעט כל עסק מבצע העברות שונות ורכישות באמצעות הPaypal. לשירות כמובן יש גם אפליקציה נוחה בעלת ממשק ידידותי שמאפשר לכם לשלם ולקבל תשלומים ולעקוב אחר החשבון שלכם.
- 30/30: אפליקציה מעולה לסטודנטים ולאנשים שאינם מצליחים לארגן נכון את הזמן. האפליקציה הזו למעשה תפעיל עבורכם שעון ותקבע את ההפסקות שלכם. יש אפשרות להגדיר שהטלפון יהיה על שקט בזמן העבודה.
- PasswordBox: האפליקציה הזו תאפשר לכם לשמור סיסמאות לאתרים, יישומים ואפליקציות שונות.
- dragon-dictation: האפליקציה הזו תאפשר לכם להקליד מסמכים בצורה נוחה במיוחד. כל שצריך הוא להקליט הודעה והיא תכתוב עבורכם את ההודעה (תקליד אותה עבורכם).
- EFax: מי מאתנו לא מיואש מהפקס?האפליקציה הזו תאפשר לכם לשלוח פקס בצורה נוחה במיוחד. תוכלו לשלוח קבצים שונים שעל הטלפון שלכם בפקס ולהוסיף אפילו חתימות אלקטרוניות שונות.
- Fiverr: האפליקציה תאפשר לכם להזמין שירותי מיקור חוץ שונים ב-5 דולרים בלבד.
- Haystack: האפליקציה הזו מעולה לכנסים ואירועי נטוורקינג. האפליקציה מאפשרת לצלם את כרטיסי הביקור והיא תוסיף אותם באופן אוטומטי לאנשי הקשר שלכם.
אפליקציות לבעלי אתרים
- Google Analytics: האפליקציה תאפשר לכם לצפות בנתוני האתר שלכם ולהגדיר אפילו המרות שונות דרך האפליקציה.
- Google Adsense: האפליקציה תאפשר לכם לעקוב אחר חשבון הAdsense שלכם באתרי האינטרנט השונים.
- Serp Mojo: האפליקציה הזו תאפשר לכם לבדוק את מיקומי האתר שלכם.
- GeekTime: אפליקציה של אתר החדשות הטכנולוגיות שכל מקדם חייב לעקוב אחר המתרחש בעולם הזה.
- MProfs: אפליקציה מעולה שמרכזת את חדשות הקידום אתרים, הרשתות החברתיות ושאר הנושאים.
- Pocket: האפליקציה תאפשר לכם לרכז את כל הכתבות שמעניינות אתכם ולקרוא אותם במועד מאוחר יותר.
- WordPress: אם יש לכם אתר וורדפרס, תוכלו לעדכן אותו ישירות מהנייד.
אפליקציות לניהול אנשי קשר
- Sync.ME: האפליקציה תאפשר לכם לסנכרן ולאחד רשומות כפולות.
- Groups: האפליקציה הזו תאפשר לכם לארגן את אנשי הקשר שלכם על פי קבוצות ובמקרה הצורך לשלוח הודעה לקבוצה מסוימת.
- Contacts Kit: האפליקציה הזו תאפשר לכם לגבות את אנשי הקשר שלכם בשירותי הענן השונים או לשלוח בתור קבצים לחשבון המייל שלכם.
אפליקציות נוספות
- Call Recorder: האפליקציה הזו תאפשר לכם להקליט את השיחות עם הלקוחות שלכם.
- הסוכנות לעסקים: האפליקציה מרכזת את כל המידע, הכנסים והאירועים השונים שמארגנת הסוכנות לעסקים קטנים.
- iMotion: האפליקציה תאפשר לכם ליצור סרטונים בהילוך איטי.
- Israel 441: האפליקציה הזו תציג לכם מידע על מספרים שמתקשרים אליכם ואינם רשומים אצלכם בנייד. מעולה ליצירת קשר טוב עם הלקוחות.
- NokNok: באמצעות האפליקציה הזו תוכלו לראות כיצד אנשים שהוסיפו אתכם לאנשי הקשר שלהם בנייד קראו לכם.