Table of Contents

SEM

מה זה לעזאזל SEM? זוהי הדרך לקידום אתרים באינטרנט.

אז דיברת עם מקדם האתרים, שדרש 5,000 ש”ח לחודשים הראשונים של העבודה והתחייבות לשנה? כן, הוא יכל להוזיל לך במחיר, כנראה שדיברת איתו כמו תייר מבלי לקרוא לפני טיפה על הנושא.
אל תתעצבן, במוסך מבלי לדעת מהי “רצועת טיימינג” היו גוזרים עליך הרבה יותר.
בוא נרגע,
לעמוד הזה הגעת במידה ואתה רוצה תוצאות כאן ועכשיו,

קידום אתרים אוטומטי:

SEM- Search Engine Marketing – שיווק במנועי חיפוש.

כאן, הגעת על מנת לשבת מול המחשב, להכניס כרטיס אשראי ולראות תוצאות כמה דקות לאחר מכן.
לא תשמע אותי אומר דבר אחד רע על השיטה הזו, מליוני אנשים לא טועים ולא סתם גוגל הגיעה היום לאן שהגיע.
במידה ויש לך תקציב רחב, ואתה מוכן לשלם בעבור כל לקוח (כולל המתחרים שינסו לעקוץ אותך) אשר נכנס לאתר, אין ספק שזו הדרך הטובה ביותר והמהירה ביותר.
בשיטה זו, ככל שתשלם יותר אתה תופיע גבוה יותר. מסתבר שלא סתם אומרים שעם כסף אפשר לעשות הכל היום.
גם במידה ואתה מקדם כבר כמה שנים את האתר שלך בקידום אורגני מעולה!ברגע שהמתחרה שלך יתן את האשראי לגוגל, אתה תופיע מתחתיו, לפחות תתנחם בזה ותקליק מדי פעם לקישור האתר שלו, על מנת לחזק את המניה של גוגל.

חכה, שלא תעיז לשלם למקדם אתרים שיעשה בשבילך את העבודה, יש גבול!
תחזור לעמוד בו קראת על “מחקר מילות המפתח” ותבדוק את תוצאות החיפוש,
וכנס לקישור הבא.

שם כבר ידריכו אותך לגבי ההמשך, באיזה שפה שתרצה, אם צריך גם נציג של גוגל יבוא אליך לעסק ויעבור איתך על הפרטים, העיקר שתכניס אשראי.
שכחתי לציין שהמערכת של Google Adwords היא המובילה בעולם בתחומה? פייר, מגיע להם!ואתה תראה את זה בטלפונים שתקבל לאחר הפרסום, במידה ותבחר בפרסום הנכון ובמילות המפתח הנכונות.
במידה ותשכח, רק במנוע חיפוש של גוגל תופיע עפ”י התשלום זה, אבל אם העסק שלך פועל בארץ, תשמח לדעת ש95% מהישראלים גולשים במנוע החיפוש של גוגל.

לכמה זמן יחזיקו תוצאות הקידום בשיטה הממומנת (SEM)?

ברגע שבחרנו בשיטה הממומנת, ושילמנו עבור קידום בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח ספציפיות, או בעבור לבאנר או מודעה כלשהי, נשלם בעבור חשיפה או בעבור הקלקה של הלקוח בקישור לאתר שלנו או לעמוד הנחיתה שבחרנו. שיטה זו אינה מקדמת את אתר האינטרנט שלנו מבחינת חשיבותו בגוגל, למרות הופעתו בתוצאות הראשונות בעת התשלום, ברגע שיגמר התקציב שנקדיש לפרסום או שנחליט להפסיק את התשלום והפרסום, אתר האינטרנט שלנו יחזור לעמוד המקורי שהיה מלפני ששילמנו על הפרסום. לכן, מומלץ מאד כיום לשלב את הקידום האורגני בממומן.

כמה יעלה הפרסום הממומן?

ראשית נסביר את תהליך התשלום בקידום במנוע החיפוש גוגל:
השיטה בגוגל הינה עפ”י PPC, כלומר, הלקוח משלם רק בעבור הקלקות הנעשות ע”י הלקוחות וכניסתם לאתר האינטרנט שלו.
הפרסום הממומן יעלה לנו עפ”י התחרות הקיימת באותו הענף, והתחרות על מילות המפתח. במידה והתחרות נמוכה, סביר להניח, שהקידום יהיה זול, כלומר, כמה שקלים בודדים לכל לחיצה של הלקוח וכניסתו לאתר האינטרנט שלנו. במידה והתחרות גבוהה, ומילת המפתח מאד ממקדת את הלקוח אל אתר האינטרנט שלנו, נוכל להגיע לסכום גבוה (עשרות ואף מאות שקלים ללחיצה). בחו”ל כאשר החשיפה גבוהה יותר וכמות הכניסות והחיפושים רבים מבישראל, תחום תחרותי יכל ללעלות למפרסם מאות שקלים על כל קליק.
לכן יש לחשב היטב האם משתלם הפרסום הממומן במנועי החיפוש.

בבאנרים, השיטה לרוב שונה. ברגע שנבחר אתר אינטרנט בו יופיע הבאנר שלנו, לרוב, נשלם עפ”י כמות הכניסות לאותו האתר, כך שלמעשה, נשלם עבור החשיפות לאותה המודעה ששמנו. לכן, במידה ובחרת בדרך פרסום זו, מומלץ למקד מאד את הבאנר שלך שהחשיפות יהיו מתאימות לקהל היעד המעוניין באותו מוצר או שירות.
היתרון הגדול בבאנר, שהינך יכל להציג פרסום מושך ומשכנע ללקוח באמצעות תמונה, סרטון, אנימציה וכו’…

 

לסיכום, מה מומלץ?

ללא כל ספק, מומלץ הקידום האורגני! על מנת לקדם את עצמנו באופן שיטתי ולהופיע תמיד בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש מבלי לשלם על כל לקוח שנכנס אלינו לאתר האינטרנט.
לעסקים המעוניינים להתפתח מהר, מומלץ לשב את הקידום האורגני עם הקידום הממומן על מנת להביא לחשיפת האתר במשך תהליך הקידום האורגני.

שלבים ראשונים בפרסום ממומן ב-Google Adwords

גוגל אדוורדס היא מערכת הפרסום של חברת גוגל.
באמצעות תשלום הנקבע בכל לחיצה על מודעתכם, תוכלו להבטיח את המקומות הראשונים במילות חיפוש של הגולשים ברחבי הארץ והעולם.
במידה ואינכם מכירים את המושג “מילות מפתח”, עליהם מתבססת מערכת הפרסום של Google Adwords.