Table of Contents

סרטי תדמית

סרטי תדמית

בעולם בו התחרות על שיווק המוצרים השונים והמבחר העצום של החברות אשר מנסות לתפוס את מקומם ולמשוך את עיני הלקוח, בלתי נגמר, ישנן מגוון רחב של אפשרויות לשווק את המוצרים השונים שאנו מציעים למכירה וליצור תוכנית שיווק יצירתית על מנת לבנות שם מוכר בחברה.

רשת ה-Youtube, הינה רשת הסרטונים הפופולרית ביותר בעולם. הרשת החברתית הזו, ממקומת במקום השלישי בדירוג האתרים העולמי של Alexa ויצרה לנו תרבות חדשה בעולם המודרני. לא פעם, נתקלנו במושג חדש שנקרא “כוכבי יוטיוב”, כך למשל, הזמר ג’סטין ביבר, התחיל את דרכו, והפך לאחד הזמרים המובילים בארה”ב ובעולם כולו. בעולם הפרסום, נתקלנו לא פעם בפרסומות יצירתיות שהפכו מוצרים שונים ל”מותגים” באמצעות סרטון תדמית או פרסומת שונה וייחודית של המוצרים אותם הם מוכרים.

רשת ה- Youtube מאפשרת לנו לפתוח ערוץ משלנו. בין אם אנחנו זמרים מתחילים, חברות מסחריות שונות, או אמנים כאלו ואחרים, על מנת לפרסם את עצמנו ולהציג את הסרטונים שלנו בקרב המשתמשים בה. באמצעות פתיחת משתמש (בחינם כמובן), נוכל לעלות סרטונים ולהפיץ אותם ברשתות החברתיות השונות, באתר האינטרנט שלנו ובכל מקום אחר ברשת.

סרטוני תדמית

בעלי עסקים רבים, חוששים מלהוציא כספים על דרכי פרסום כאלו ואחרות. ה”חיסכון” הזה, מונע מהם להרחיב את קהל הלקוחות של העסק שלהם. רשת האינטרנט, מאפשרת לבעלי העסקים לפרסם את המוצרים השונים שלהם בפני גולשים בכל רחבי העולם. מושג הנקרא ROI שמשמעותו Return On Investment מציג דרכי פעולה ‘כדאיות’ לפרסום אשר מניבות רווחים המחזירים במהירות את ההשקעה. כך לדוגמה, עובד תהליך הפרסום במנוע החיפוש של גוגל ובמערכת Google Adwords.

הפקת סרטוני תדמית, בצורה מקצועית, יצירתית וייחודית, עשויה להפיץ כל עסק קטן בפני אלפי ולעיתים מיליוני גולשים שונים בארץ וברחבי העולם. סרטון תדמית, למעשה מציג “תקציר” של שירותי העסק שלך. סרטון התדמית למעשה יוצר את העסק ומציג את אופי הפעילות שלו, המוצרים השונים שהעסק מוכר ואת צוות העובדים.

ישנה עלייה של 7% מדי שנה בהפקת סרטוני תדמית לעסקים השונים. באמצעות הרשתות החברתיות, תוכלו להפוך את העסק שלכם ל”דיבור המרכזי של היום” ברשתות החברתיות, בבלוגים השונים ובאתרי החדשות.  סרטוני תדמית יכולים להתבטא באמצעות אנימציה, ליווי מוסיקלי, קריינות או כל דבר אחר המציג את השירותים השונים של העסק.

מהם היתרונות בסרטי תדמית על פני הסבר עיוני?

  • בעולם בו אנשים רבים גולשים ומדפדפים בין אתרי האינטרנט השונים, סרטונים מושכים ומסקרנים את עיני הגולשים. אנשים מעדיפים כיום הסבר יצירתי באמצעות סרטון מאשר תוכן.
  • סרטונים רבים עוברים דרך רשת ה”Whatsapp” בין קבוצות שונות.
  • באמצעות סרטוני תדמית ניתן להעביר מסר ברור ולמשוך את עיני הלקוח.
  • מנוע החיפוש של גוגל – מבחינה קידומית, סרטוני תדמית “מוערכים” על ידי מנועי החיפוש.
  • סרטוני תדמית יכולים לשמש אותך בכל סוגי האתרים, בעוד תוכן משוכפל פוגע בתהליך קידום האתר.

סרטוני תדמית משמשים ככלי שכנוע מוביל בעולם השיווק והפרסום.
בדומה לפרסומות בטלוויזיה, תוכלו להציג את העסק שלכם בצורה יוקרתית ומצליחה יותר מאשר הוא במציאות בפני הלקוחות, דבר שיגרום לאמון במוצרים וימשוך קהל רב. סרטוני תדמית זולים ביחס לשיטות השיווק השונות, השימוש בהם יכל להיות רב פעמי ולהתפרסם במגוון רחב של פלטפורמות.

מבחינת קידום האתר, יש לזכור, כי הרשת החברתית Youtube שייכת לחברת גוגל. קידום ערוץ יוטיוב של החברה וחיבורו לאתר האינטרנט שלכם, יכל להשפיע באופן חיובי ומשמעותי על תהליך קידום אתר האינטרנט שלכם.

דוגמה מעולה, לעסק שקידם את עצמו ונכנס לתודעת הציבור, הם סרטוני התדמית של “ניר וגלי”. חברה העוסקת ומפיקה אנימציה, הוציאו סדרה של סרטוני סטירה קצרים, וחצו בחלק מהסרטונים את המיליון צפיות ביוטיוב. הסרטונים של החברה הגיעו גם לערוצי הטלוויזיה השונים וזכו לפרסום גם מאתרי החדשות המובילים בארץ. למי שלא ראה עדיין את הסרטונים, לחצו כאן.

שימושים עיקריים בסרטוני תדמית

  • קידום מכירות.
  • מיתוג.
  • מצגות לכנסים.
  • כרטיס ביקור של העסק.

סרטי תדמית לעסקים

סרטי תדמית לעסקים, עשויים להוביל לזרימת לקוחות ולהמרות רבות. מנגד, הפקת סרטי תדמית בצורה לא מקצועית עלולה להוביל לפרסום שלילי ולבזבוז מיותר של כספים. הכנו עבורכם את העקרונות החשובים ביותר להפקת סרטי תדמית מצליחים:

  • להתרכז בחומר מעניין – יש לזכור, במידה וה-12 שניות הראשונות של הסרטון ידברו על תולדות העסק או נושא כלשהו שהגולשים לא יתחברו אליו, הם ימהרו לסגור את הסרטון ולהמשיך בשלהם.
  • סרטונים קצרים – אף גולש לא ישב 40 דקות ויראה את הסרטון על העסק שלכם. יש למקד את הסרטון ולערוך אותו לסרטון קצר, המפרט על העסק, מעניין ומשאיר טעם לעוד…
  • פנייה לבעיה של הלקוח – בני האדם, מוטרדים לרוב מבעיות שונות הנוצרות במהלך חייהם. עליכם לזהות את הגורם המפריע ללקוח ולהציג את הפתרון בסרטון התדמית שלכם.
  • ייחודיות – אתם הרי לא החברה הראשונה שעורכת לעצמה סרטון תדמית. עליכם להיות מקוריים ויצירתיים.
  • גובה עיניים – אין לדבר בהתנשאות בסרטון, ואין לדבר במושגים מקצועיים מהעולם של העסק שלכם. זכרו, הלקוח הוא אדם פשוט שאינו מומחה בענף של העסק שלכם.
  • להוביל למטרה – לקבוע מטרה לסרטון, כמו הובלת הגולש לאתר האינטרנט, התמקדות ביצירת קשר וכו’…

הפקת סרטוני תדמית

צוות “SeoMan” בדק עבורכם וקיבל המלצות שונות על חברות המפיקות סרטוני תדמית. באמצעות פניות שונות של גולשים, ערכנו שיתוף פעולה עם מספר החברות שקיבלנו המלצות לגביהן, על מנת לספק לכם את השירותים הטובים ביותר במחירים ההוגנים ביותר. השאירו פרטים ותזכו להנחה דרך החברות השונות.

צור קשר.