Table of Contents

קאוצ’ינג אישי

קאוצ’ינג אישי

פעמים רבות במהלך חיינו אנו זקוקים לתמיכה, הדרכה וייעוץ לגבי החלטות ודרכי פעולה אשר יקבעו את גורלנו. בין אם מדובר בקשר בין אישי, בהתנהלות שלנו בעבודה, או מול עובדים, או בגורמים שישפיעו על הקריירה שלנו, קאוצ’ינג עסקי עשוי להאיר את עיניכם ולתת לכם נקודת מבט נוספת ומקצועית ולעזור לכם בהחלטות השונות במהלך חייכם.

תהליך הקאוצ’ינג הוא תהליך קצר ובו פגישה אישית, ממקודת ביותר, ובה מדריך מנוסה, עם ניסיון חיים ובתחומים השונים של האימון, תומך בלקוח ועוזר לו להגשים את חלומותיו ומטרותיו, במספר צעדים ופעולות שעשויות לקבוע לו את עתידו.

קאוצ’רים רבים, עוזרים לאנשים למצות את הפוטנציאל, ולנצל את מקסימום היכולת והכישרון שלהם. תהליך האימון האישי, יכל להפוך אנשים לגמישים יותר ולתת נקודה נוספת שאולי לא חשבו עליה, חששו ממנה או התעלמו ממנה במהלך חייהם. בסדרת פגישות, אשר מטרתן לחזק את הלקוח, להוביל אותו לדרך סלולה בה יהיה מאושר ולהשיג את מטרתו, מתבצעת סדרת קאוצ’ינג.

מאמנים אישיים

אנשים רבים, הזקוקים לסיוע והדרכה, באמצעות מנטור, מתעלמים מהצורך שבנפשם, ואינם נוטים להאמין בשיטות אימון שונות לחיים. אלו אשר מבינים את הצורך באימון אישי ו”שיתוף” דרך החיים שלהם, חוששים שמא יבחרו במאמן אישי שאינו מנוסה. במדינת ישראל, בה מקצוע ה”קאוצ’ינג” במגמת עלייה, ויותר ויותר אנשים מרגישים את הצורך להדרכה במהלך חייהם, עדיין המאמנים האישיים בתחום, הינם קאוצ’רים בנושאים כללים: כך לדוגמה, באתרי האינטרנט הקאוצ’רים השונים לרוב מציגים עצמם כמאמנים אישיים, מאמנים למשברים, מאמנים עסקיים ועוד…

מדוע זה קורה? ההתמחות בקאוצ’ינג מובילה את המאמנים לניתוח היכולות והפוטנציאל של הלקוח, הכרת התכונות החזקות מאמן אישי - קאוצ'ינג אישיוהמאפיינים הבולטים באדם. באמצעות סימון היכולות, והתמקדות בתכונות הבולטות של האדם, יכל מאמן האישי להוביל את הלקוח, בגישה אשר מדגישה את סגולותיו, להצלחות במגוון דרכים בחייו. כך, בעת משבר כלשהו או צומת כלשהי בחייו של הלקוח, בה הוא זקוק להדרכה, יכל המאמן האישי, להוביל את הלקוח להשתמש בתכונות החזקות שלו ולעבור את התהליך בהצלחה.

מאפיין נוסף, הוא הזרמת המוטיבציה וההנעה שמאמנים אישיים מחדירים בלקוחותיהם. לא פעם, נתקלנו באנשים אשר מוותרים או פורשים באמצע הדרך המובילה למטרה שלהם בשל תסכול, יאוש או אכזבה כזו או אחרת. מאמנים אישיים, מלמדים את הלקוחות, להתמיד על מנת להשיג את המטרה. החדרת מוטיבציה, עידוד והתמדה, מובילה להצלחות רבות. מנהלים בכירים שונים, עוברים הדרכות וקורסים של מאמנים אישיים, ולא פעם, מתייעצים עימם לגבי החלטות גורליות של עתיד החברה. החיזוקים, התמיכה, הביטחון והמוטיבציה שהמאמנים האישיים מעניקים להם, תורמים להם ומובילים אותם להישגים שונים בחייהם.

קאוצ’ינג עסקי

ברוב העסקים, בעל העסק הוא בעל השפעה וגורם מכריע לעתידה של החברה ולהצלחתה. הפעולות השונות של בעל העסק, אופן ההתנהלות והמוטיבציה שהוא מחדיר בעובדים תחתיו, היא שקובעת לרוב, את עתיד החברה. פעמים רבות, בעלי עסקים, זקוקים לחיזוק, הכוונה והדרכה, התייעצות וחוות דעת שונה של מאמנים עסקיים. בין אם מדובר בעסק חדש שבעל העסק אינו בעל ניסיון בניהול והובלה או בין אם מדובר, בעסק אשר בעל העסק מנוסה, אימון עסקי הינו תהליך הגורם לבעל העסק, להבין את התכונות החזקות של העסק ושלו, ולהוביל את החברה על הצדדים החזקים שלה.

מוטיבציה לעבודה האישית הנדרשת, ושיתוף הפעולה עם המאמן העסקי, הינם גורמים המשפיעים ומטיבים לתהליך האימון. באימון עסקי, תוכלו לנתח יחד עם המאמן, את החסרונות והיתרונות שבחברה ובצוות העובדים שבה. מבט אחורה והסתכלות על הדרך אותה עברתם עם העסק, עשויה להניב “מקצה שיפורים” ולהוביל את הדרך לנתיב של הצלחות בעתיד.

אימון עסקי

  • שינוי תפיסה.
    חלק גדול בהצלחותיו או כשלונותיו של העסק טמוע בהרגלי הניהול השונים של בעל העסק והמנהלים בו. תוצאות לא רצויות, מסמנות על אופן שגוי של ניהול, שניתן לשנות באמצעות אימונים אישיים. תהליך השינוי, הוא “טויסט” והכוונה לדרכי פעולה נכונים, עשויים להניב רווחים ולשנות את אופי החברה לטובה. הרחבת המודעות והכרת מערכת ההפעלה של החברה, באמצעות לימוד וניתוח פעולות החברה עם המאמן העסקי, מעניקה מבט הסתכלות נוסף ומקצה שיפורים לאופן הפעולה בעסק. דרך נכונה, וכוחות מחודשים, עשוי להביא לנתיב של הצלחות, הן את בעל העסק, והן את עתיד החברה.
  • הישגים מהירים.
    לעיתים, הפתרון הטוב ביותר שיוביל למוטיבציה של העובדים בהישג, הוא תכנון מהלך שיניב הישגים מהירים. בין אם ההישגים מרשימים במיוחד או לא, הנעת עובדי העסק, תוביל להצלחתו. מנגד, לעיתים ישנה ציפייה להישגים מהירים המובילים לאכזבות. שינוי הגישה ותכנון דרך סלולה בהישגים, עשויה לשפר את איכות העובדים והגיבוש שביניהם.
  • בניית מערכת.
    האמון בקרב צוות המנהלים ועובדי הצוות, וההקשבה בישיבות לדעות של אחרים, מספק מבט ראיה של מומחים לגבי המהלכים השונים שבחברה. בעלי עסקים, לעיתים אינם סומכים על צוות העובדים ונמנעים מלהקשיב לשאר חברי הצוות. בנייה נכונה של מערכת, והטמעת האמון בקרב אנשי הצוות, מובילה להישגים ולתפקוד מלא של החברה. “מכונה משומנת” מובילה להצלחות.
  • העלאת סטנדרטים.
    במידה ובעל עסק אינו מכוון גבוה, העסק שלו לעולם לא יספק תוצאות מרשימות. העלאת סטנדרטים בחברה, תורמת לאיכות המוצרים והשירותים השונים, מאמץ נוסף של חברי הצוות ותחרותיות חיובית. הצבת יעדים “הגיוניים” וגבוהים, מובילה לאיכות והצלחה.

מאמנים אישיים מובילים

אנו בצוות “SeoMan” זיהינו את החשש בקרב בעלי העסקים והמעוניינים להתחיל תהליך אימון אישי, בבחירת מאמן אישי או מאמן עסקי לא מנוסה, אשר יבזבז את זמן ואת כספם. באמצעות המלצות שונות של בעלי עסקים שעברו תהליך אימון עסקי והדרכות שונות, ריכזנו את המאמנים השונים ושיתפנו עימם פעולה על מנת לספק לכם את הטוב ביותר.

אתם מוזמנים לפנות אלינו, על מנת שנפנה אתכם למאמנים האישיים עימם אנו עובדים.
בכל פנייה דרך אתר האינטרנט שלנו, תקבלו הנחה במחיר האימון.
השאירו פרטים כבר עכשיו, ונחזור אליכם בהקדם.


רשימת מאמנים אישיים