Table of Contents

חברת קידום אתרים

ככל הנראה אחרי שהבנת שהינך זקוק לקידום אתר העסק שלך על מנת להרחיב את נתיב המכירות שלך, ולמתג את העסק ברחבי הארץ ואפילו ברחבי העולם, מיד רשמת במנוע החיפוש של גוגל “מקדם אתרים”, או “חברת קידום אתרים”  אגב, אלו שהופיעו ראשונים למעשה הגיעו למטרת קידום העסק שלהם בנושא, כעת נשאלת השאלה באיזה מקדם אתרים לבחור?כמה כסף יעלה כל הסיפור?האם ניתן לסמוך על כל אחד? ככל הנראה שאינך מבין כלל בנושא, כך שבשביל אנשי הענף יהיה קל “לדוג” אותך, ורושש אותך ככל האפשר.

בעמוד זה אעבור איתך בקצרה, על השאלות השונות שהינך מעוניין לדעת, במידה ותרצה לדעת עוד, הינך מוזמן לפנות אליי למייל, ולשאול שאלות שונות לפני סגירת העסקה, שבדר”כ ממנה אין חזור, לפחות לתקופה הקרובה. אסביר בקצרה מיהו מקדם האתרים?מה הוא למד, שאתה לא יודע, מה המקדם יוכל להבטיח לך תמורת התשלום, והאם באמת תוכל לעשות זאת לבד.

מומחה קידום אתרים

קידום אתרים הינו תחום משגשג בשנים האחרונות, העולם המודרני, ובכלל עתיד העסקים בעולם, נשלט כיום ע”י אנשי המחשבים.
במידה ואנו מדברים על קידום אתרים, יש להפריד, בין קידום אתרים ברשתות חיפוש, כמו קידום במנוע החיפוש שבגוגל, שמידה והעסק שלך פועל ומוכר בישראל, יש להתמקד בעיקר במנוע חיפוש זה, מאשר מנועי החיפוש המתחרים של גוגל: Yahoo, Bing, Ask ועוד רשימת שמות מנועי חיפוש שככל הנראה לא יצא לך להשתמש עדיין, לבין קידום ברשתות חברתיות, שעובד כיום בישראל, בעיקר על פרסום ברשת הפייסבוק. ישנם שיטות נוספות לקידום, כמו דיוור אלקטרוני ועוד, עליהם נעבור בשלב מאוחר יותר.

קידום אתרים במנועי החיפוש מתחלק לשני חלקים, כפי שהסברתי בעמודים הקודמים, אתר העסק שלך יכל להגיע כבר היום להיות במקום הראשון לחיפוש מילות המפתח שתבחר, באמצעות קידום ממומן, בתהליך בו הינך משלם על כל הקלקה של לקוח על לינק לאתר שלך, תוכל להופיע בתוצאות המובלטות בתוצאות החיפוש. הסבר מורחב על זה תוכל לראות בדף, “קידום ממומן”. תהליך זה פשוט, מומלץ לשלב אותו יחד עם קידום אורגני במידה ויש תקציב להשקיע בקידום האתר בכלל. יש לזכור, במידה ותפסיק את התשלום בעבור לקידום הממומן, אתר העסק שלך יחזור למיקומו הנוכחי כיום, שככל הנראה במידה ולא קידמת אותו עדיין, תופיע בעמוד מעל 100.

הדרך השניה, שבעבורה הגעת עד הלום, הינה “הקידום האורגני”, קידום זה הינו תהליך ממושך, הנמשך מעל ל4 חודשים, בוא הינך מקדם את אתר העסק שלך ע”י הירככיה נכונה, מחקר מילות מפתח מתאים לתחום ולענף אליו העסק שלך משתייך, קישורים פנימיים וקישורים חיצוניים המגיעים אל האתר שלך. תוכל לקבל הסבר מורחב ומפורט על קידום אורגני בעמוד.

כל הרעיון בקידום אתרים, הוא לנתח נכון את האלגוריתמים של גוגל, נוסחה זו סודית כמו נוסחתה של “קוקה קולה”. ברגע שאנו עומדים בקריטריונים השונים אשר גוגל מציבה לקידום האתרים, האתר שלנו מתקדם. אין מקדם אתרים שיודע באמת את הנוסחה, אך ישנם מקדמי אתרים שונים אשר מתעדכנים בפורומים והבלוגים השונים ומנסיון עבר יודעים על דרכים שונות שתורמות לקידום האתר במנוע החיפוש. ידוע שלינקים חיצוניים/פנימיים משפיעים על הקידום. תכנים רבים, הירככיה נכונה ועוד מרכיבים שונים, משפיעים על קידום האתר, כל מקדם עובד בשיטה שונה ובדרך מסויימת על מנת לקדם את האתר.

מה למד בעצם מקדם האתרים?

תתפלא לשמוע שמקדמים רבים אינם עברו קורס מסויים, ואת הידע הרב שלהם צברו במשך השנים, בקריאת מאמרים וקורסים שונים שניתן להוריד במחשב. רבים למדו מנסיון עבר והפיקו מסקנות מתוצאות קודמות.
ישנן מכללות שונות ובתי ספר פרטיים המלמדים קורס SEO, קורס לקידום אתרים, לצד קידום ברשתות החברתיות, ענף שצובר תאוצה בשנים האחרונות.
ככל הנראה שלמקדם האתרים אליו פניתה יש ידע בסיסי ביותר בWordpress, html,css שהן, שפת תכנות ועיצוב אתר, ומערכת לבניית תוכן. מקדמים רבים יוכלו לבנות לך את אתר האינטרנט, וחלקם יפנו לבונה אתרים על מנת להשלים את תהליך זה.
SEO הינו ידע הכרחי למקדם אתרים, כתיבה שיווקית וחווית משתמש, ידע בGoogle Analytics ו- Affiliate Programs, דיוור אלקטרוני, ניטור ברשת וניהול וקידום אתר מובייל הינם נושאים שרוב מקדמי האתרים שולטים.
שים לב, כי מקדם האתרים מבין את ההיבט המשפטי של התחום, על מנת למנוע תביעות וקנסות כתוצאה מהעתקה או פגיעה בזכויות יוצרים.
כיום, מקדמי האתרים שולטים גם בGoogle Adsense ו-Google Adwords ופרסום במדיה+מדיה אורחות, וכמובן, הנושא החם ביותר היום – רשתות חברתיות.

מהי העסקה הרצויה עם מקדם האתרים?

אין מקדם אתרים היום שיוכל להבטיח לך שתופיע בתוצאות הראשונות, אלא אם כן, בענף אין תחרות כלל, אך מעטים המקדמים שיתחייבו לך לכך.
דרוש ממקדם האתרים, לראות התקדמות מדי חודש בתוצאות החיפוש למילות החיפוש הרלוונטיות. מומלץ מאד להיות שותף לתהליך קידום האתר ולהבין כיצד לתחזק את האתר, על מנת שתוכל לעשות זאת בעצמך בעתיד. מקדמי האתרים, עובדים בדר”כ עם קובץ Excel בו מנתחים את הקידום מדי חודש. בקש ראות את התקדמות אתר העסק שלך בתוצאות מדי חודש, ואת הלינקים החיצוניים הפונים לאתר העסק שלך, תגובות בפורומים השונים ובאינדקסים והבלוגים הקיימים ברשת, המוציאים קישורים שונים לעמוד הבית או לעמודים השונים באתר שלך. בסופו של יום, המטרה היא לראות תוצאות בשטח, כך שה-ROI, החזר השקעה שלך, ישתלם בסופו של דבר. בקש לראות את התנועה באתר העסק שלך מדי חודש על מנת לראות את ההתקדמות שנעשית.

מי בונה לי את האתר?

רוב מקדמי האתרים יוכלו לבנות לך את האתר, באמצעות קניית תבנית או שימוש בתבנית חינמית אשר תבחר יחד עם מקדם האתרים. במידה ותרצה אתר מעוצב בצורה אישית ומיוחדת יפנה המקדם לבונה אתרים על מנת להשלים את התהליך. בניית האתר אינה מורכבת יותר מדי ומחירה בהתאם לעיצוב האתר וכמות העמודים והתוכן שיהיו באתר.
המלצתי, בחר בעצמך תבנית שונה באינטרנט אותה תרצה לאתר העסק שלך, בה אופציות שונות לשינויים ועריכה.

מהן התוכנות לבניית אתר?

כיום אין צורך בתכנות ושימוש בשפת Java או html בתהליך בניית האתר. תוכל לבנות אתר בסיסי בתוכנות כמו WordPress או Livecity המאפשרות לשדרג ולרכוש תבניות לאתרים שונים במגוון עיצובים.

חברה לקידום אתרים

בדומה למקדמי האתרים העובדים באופן עצמאי, קיימות היום חברות שונות

חברת קידום אתרים
חברת קידום אתרים

לקידום אתרים אשר מספקות את שירותיהן לעסקים רבים. יש לזכור כי גם הן, אינן יתחייבו לך בתוקף שתופיע במודעה הראשונה, כל עוד הקידום הוא אורגני. ככל הנראה שחברות קידום אתרים ידרשו מחיר גבוה מאשר מקדם אתרים העובד באופן פרטי, אך זכור, כי לרוב, חברות הקידום הללו מתמחות בתחום, ובעלות “תיק עבודות” רחב, המופיע באתר העסק שלהם.

כמה זמן לוקח תהליך קידום האתר?

תהליך קידום האתר באופן אורגני, יכל להימשך בין 4 חודשים לשנה. הכל תלוי בתחרות הקיימת בענף, קידום המתחרים והביקוש למוצר.רוב העבודה מתבססת מחוץ לאתר, בשליחת קישורים המפנים אל אתר העסק שלכם.

כיצד אני מוסיף לאתר העסק שלי נציג וירטואלי?

נציג וירטואלי לאתר האינטרנט שלך הינו תוסף של חברה המספקת את שירות זה, בעבור סכום הנע סביב ה-500 ש”ח בשנה, תוכל לרכוש את השירות עם אחת החברות המספקות את המוצר, הפניות מגיעות למייל או בהודעה לנייד ברגע הפניה.

מדריך קידום אתרים

במידה ולענף בו העסק שלך מתחרה, תחרות קטנה יחסית, והתקציב לקידום האתר לא נכלל בתוכנית העסקית, תוכל לקדם את האתר בעצמך, בעזרת מדריכים שונים הקיימים באינטרנט וטיפים הטמונים בפורומים השונים של קידום האתרים ובבלוגים שבנושא. באתר זה תוכל לטעום מתהליך קידום האתר ולהתנסות בתחילת התהליך.
במידה ותרצה לקבל הסבר מפורט יותר, וייעוץ לקידום אתר העסק שלך, תוכל ליצור קשר.