Table of Contents

קידום אתרים אורגני – חברת SeoMan

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני, SEO – Search Engine Organization, הינו אחד התחומים הפופולאריים ביותר והנחשקים ביותר בעולם הפרסום בשנים האחרונות. מטרת הקידום האורגני, היא להביא את אתר האינטרנט של בית העסק למיקומים המובילים ולהוות כ”מענה ראשוני” ללקוח המחפש מוצר או שירות מסויים במנוע החיפוש של גוגל.
בארץ, העבודה בקידום אתרים מתבצעת בעיקר במנוע החיפוש של גוגל, ששולט במונופול כמעט מוחלט (95% משימוש הגולשים). מטרתנו היא להוביל כמה שיותר גולשים לבית העסק. גולשים אשר פונים יהיו קליינטים פוטנציאליים המעוניינים במוצר ובשירות של העסק.קידום אתרים אורגני  מחיר

מטרתנו היא להביא את אתר האינטרנט שלך להופיע במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש בביטויים ש”שווים כסף” עבור העסק שלך. כלומר, במידה והינך מעניק שירותי קייטרינג, מטרת קידום האתר היא להוביל כמה שיותר לקוחות המעוניינים וצריכים שירותי קייטרינג לאירוע מסויים.

כמה זמן לוקח קידום אתרים אורגני?

להבדיל מקידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני הינו תהליך ממושך יחסית התלוי בעיקר בתחרות שיש בענף.
לרוב, בתחומים שאינם תחרותיים ניתן לראות תוצאות לאחר חודשיים-שלושה, ובביטויים תחרותיים ניתן לראות תוצאות לאחר חצי שנה. אנו מזמינים אותך להגיע אלינו לפגישת היכרות על מנת שנוכל לחקור את הענף והתחרות שבעסק שלך ולהעריך זמן עד להופעת התוצאות.

 מהם שלבי העבודה בקידום האתרים?

עבודת On-Site:

  1. מחקר מילות מפתח – ניתוח נכון של הביטויים מהם העסק ירוויח.
  2. הירככיה נכונה של אתר האינטרנט – על מנת להקל על מנועי החיפוש ולמקד את תהליך הקידום.
  3. מבנה קישורים פנימי נכון – היררכיה נכונה גם למבנה הקישורים באתר האינטרנט שלנו. התמקדות בביטויים תוך כדי ניתוח אנליטי של האתר.
  4. תוספים שונים לעזרת הקידום – התקנת מפת אתר ותוספי SEO שונים.
  5. סידור Titles & Descriptions מתאימים לכל עמוד באתר האינטרנט שלנו.
  6. חווית משתמש UX – על מנת להגדיל את זמן השהייה של הגולשים באתר האינטרנט שלנו.

עבודת Off-Site:

  1. קישורים מאתרי בלוגים שונים.שלבי עבודה בקידום אתרים
  2. קישורים מאתרי מאמרים.
  3. קישורים ורישום לאינדקסים שונים.
  4. טוקבקים ברשת.
  5. פעילות מרשתות חברתיות.
  6. ניהול מוניטין של העסק.
  7. ניהול מבנה קישורים חיצוני.
  8. החלפת קישורים עם האתרים הרלוונטיים.

עבודת מחקר:

  1. שיפור העמודים ה”נחותים” באתר האינטרנט שלנו עפ”י הדו”חות של גוגל אנליטיקס.
  2. חיזוק הזרימה לאתר האינטרנט שלנו.
  3. החלפת קישורים והתאמתם עפ”י הצרכים – עפ”י דירוג העמודים השונים באתר שלנו.
  4. חיזוק העמודים באמצעות שימוש בGoogle Adwords (על חשבוננו!).

למה לבחור דווקא בנו?

אנו ב-“SeoMan” לא נותנים למתלמדים לעבוד על אתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו.
אנו לוקחים אך ורק פרוייקטים שאנחנו בעצמנו נוכל לעבוד עליהם על מנת להימנע מטעויות של מתחילים.

כל אחד מאיתנו היה מנהל בתחומו בחברות מובילות בשוק, וצבר ניסיון רב על מנת “לקחת אחריות” על משכורתם של חברות קידום אתרים מומלצותאנשים הסומכים עליו. אנו לוקחים על עצמנו עד 5 לקוחות קידום בלבד! הפרסום שלנו, מתבטא בלקוחות מרוצים בלבד, אתר האינטרנט שלנו אינו מקודם מבחינת קישורים אלא מבחינת תוכן בלבד, במטרה ללמד את התחום ה”צעיר” בארצנו.

בכל סוגי העבודות שאנו מבצעים ללקוחותינו (מלבד כתיבת המאמרים) אנו מדריכים את בעל העסק בתחום:
בבניית אתרים, אנו נדריך על המערכת עליה נבנה אתר האינטרנט על מנת שיוכל להמנע מלשלם בעבור כל שינוי שירצה בעתיד וידע לטפל במערכת בעצמו.
בקידום האתרים, הלקוחות שלנו מקבלים מדי שבוע חומר עיוני למייל וקלסר מדוייק בו כל הידע הדרוש לקידום האתר.
אנו מלווים את לקוחותינו בתהליך קידום האתר, ומדריכים אותם כיצד לשמר את הקידום.
בקמפיינים של פרסום בפייסבוק וקידום ממומן, אנו מעבירים הדרכה על המערכת, על מנת לאפשר להם בעתיד לטפל בפרסום בעצמם ולא להיות תלויים בנו.

אמינות, אמינות, אמינות ללקוחותינו!
זאת בדיוק הסיבה שאנו איננו מפרסמים מחירים בדומה לשאר החברות על תהליכי הפרסום.
את הצעת המחיר על תהליך קידום האתר, יקבל כל לקוח רק לאחר שנחקור את התחרות ונתאם את הציפיות עם הלקוח.

אין לכם תקציב לקידום האתר שלכם?

עסקים רבים מוותרים על תהליך קידום האתר מחוסר תקציב לאחר שהשקיעו כספים רבים בפתיחת העסק שלהם.
אנו מבינים את המצב ואנו בעד לעודד תחרות בשוק כחול-לבן! שלחו לנו את שם העסק שלכם ופרטים עליהם ואנו נדריך אתכם ונשלח לכם חומרים עיוניים מקצועיים כך שתוכלו לקדם את אתר האינטרנט שלכם בעצמכם!

אתר האינטרנט שלנו עם מעל ל-150 עמודי תוכן בנושא קידום אתרים. עבדנו יותר משנה (בחינם כמובן) על מנת לעודד את התחום ולנסות ולהוריד את המחירים האסטרונומיים של המכללות. אנו מזמינים אתכם לקרוא, להוסיף, להציע ולשפר יחד איתנו את המידע בתחום.

ליצירת קשר ובניית מדריך בחינם – רשמו לנו הודעה הכוללת את התחום של העסק שלכם.