Table of Contents

בניית אתרי וורדפרס

WordPress היא מערכת לניהול תוכן עם קוד פתוח. המערכת בנויה בשפת תכנות PHP ומאופיינת בעיקר בתוספים השונים וה- Tamplet השונים הניתנים לבחירה.

המערכת וורדפרס, החלה בתור מערכת לניהול תוכן של בלוגים, ולאט לאט השתלטה על תחום בניית האתרים. כיום אחד מכל 5 אתרים בנוי ממערכת וורדפרס (אתרים רבים בנויים ממערכות אחרות, רק מהסיבה שהם ישנים מאד). ברחבי העולם וברחבי הרשת, יש יותר מ75 מיליון אתרים הבנויים באמצעות המערכת של וורדפרס. כ-15 אחוזים מרשימת האתרים המובילים בעולם על פי אתר Alexa (המדרג 100,000 אתרים) בנויים באמצעות מערכת זו.

wordpress

מדוע כדאי לכם לבנות את אתר האינטרנט שלכם באמצעות מערכת וורדפרס? ראשית, המערכת בנויה וניתנת לשינוי באמצעות קוד פתוח, כך שמעבר לעיצובים היפים והאפשרויות הרבות שמאפשרת המערכת, תוכלו לשנות את אתר האינטרנט שלכם בדיוק בצורה שתרצו באמצעות מתכנת. דבר נוסף, מערכת וורדפרס ידידותית למנוע החיפוש, באמצעות קישורים נקיים ותבניות ידידותיות המאפשרות את הסריקה של מנוע החיפוש ללא סרבול.

מערכת וורדפרס, פשוטה לשימוש וללימוד, באמצעות גירסת הוורדפרס בעברית, ותרגום לעשרות שפות נוספות, אפשרות להורדת תבניות מותאמות לשפה העברית, פשוט מאד היום לבנות אתר מקצועי וידידותי למנוע החיפוש שיקל בתהליך קידום האתר. המערכת מאפשרת ליחס תגיות בצורה הפשוטה ביותר, ללא התעסקות בקוד.בניית אתרי וורדפרס - WordPress

גרסאות וורדפרס מתעדכנות מדי מספר חודשים ותוספים רבים ניתנים להורדה בחינם. באתרי וורדפרס תוכלו להתקין אינספור פיצ’רים ווידג’טים שונים לצורכי מכירה, עיצוב, קידום אתרים, עריכת תגיות ועוד…

מערכת וורדפרס ניתנת להורדה בחינם!באפשרותכם להוריד מאות תבניות רספונסיביות (המותאמות גם לנייד) בחינם! ישנם אינספור תבניות הניתנות להורדה ולרכישה. תוכלו לעצב את אתר האינטרנט שלכם על פי בחירתכם גם באמצעות הקוד הפתוח. ישנם פורומים ואתרי תמיכה למערכת הזמינים 24 שעות ביממה.

וורדפרס

אנו ממליצים לכל לקוחותינו לבנות את אתרי האינטרנט שלהם באמצעות מערכת וורדפרס. לפניכם סיבות שונות והשוואה של המערכת בשיקולים השונים לבניית האתר:

  • מערכת ידידותית ומותאמת לקידום אתרים – באמצעות אפשרות להוספת תגיות בכל תמונה, אפשרות חלוקה לכותרות ואפשרות להורדת תוספים שונים לצורכי SEO וניהול תוכן, תוכלו לשלוט ולהגדיר בצורה מפורשת את מילות המפתח למנוע החיפוש. דבר שיתרום לתהליך קידום האתר.
  • מערכת מקצועית עם תפעול פשוט – באמצעות הדרכה קצרה על המערכת, תוכלו גם אתם להזין תכנים ולשנות דברים באתר האינטרנט שלכם מבלי להיעזר באנשי בניית אתרים ומבלי לשלם. יכולת הוספת עמודים באתר, פוסטים, תמונות ועדכונים שונים, תוכלו גם ללא ידע קודם להיות מנהלי האתר.
  • עדכונים ללא הפסקה – אחת היתרונות המשמעותיים של מערכת וורדפרס, היא היכולת לעדכן גרסאות ולהוריד פלאגינים חדשים בכל עת.
  • גרסה בעברית – באמצעות תבניות שעברו שינוי והתאמה לשפה העברית, לא תצטרכו להתעסק עם קוד HTML או PHP במערכת.
  • ממשק ניהול ידידותי וחיבור מהיר לכלים השונים של גוגל – תוכלו לקבל סטטיסטיקות שונות על הגולשים באתר האינטרנט שלכם באמצעות חיבור פשוט של האתר למערכת Google Analytics. בנוסף, תוכלו לקבל מידע על האתר באמצעות חיבור פשוט למערכת Web Master Tools, ולחבר את האתר לקמפיין הפרסומי באמצעות חיבור למערכת Google Adwords.
  • אפשרויות עיצוב מדהימות – אינספור תבניות ניתנות להורדה בחינם או לרכישה במחירים זולים. תבניות המתאימות לכל סוגי האתרים. התקנה פשוטה של התבניות במערכת של האתר.
  • תבניות רספונסיביות – התבניות השונות של וורדפרס מותאמות (רובן) גם למכשירים הניידים. כך, שבאמצעות התבניות, האתר שלכם יהיה זמין גם למחשבים וגם לרשת המובייל.
  • גיבוי – המערכת נוחה מאד לגיבוי וישנם תוספי אבטחה רבים העוזרים לשמור על אתר האינטרנט שלכם מפני פריצות.

בניית אתרי וורדפרס – SeoMan

אנו ב”SeoMan” מומחים בבניית אתרי WordPress.
בוני האתרים שלנו, עובדים במשך שנים ובונים אתרי אינטרנט שונים למגוון לקוחות.
כל אחד מבוני האתרים שלנו, עסק בבניית אתרים בחברות קידום אתרים שונות.
עם המון יצירתיות, עיצובים מתאימים לתחום האתר ושיתוף פעולה עם מעצבים גרפיים מהדרגה
הגבוהה ביותר, אנו מעצבים את אתרי האינטרנט לצורכי הלקוח.

לבניית אתרי WordPress החל מ-2,000 ש”ח בלבד!
הכוללים בניית האתר, הוספת 7 עמודי תוכן, תמונות עם רישיון לשימוש מסחרי,
תבניות רספונסיביות, כתיבה שיווקית והדרכה קצרה על המערכת.

אין לכם כסף מיותר להוציא על בניית אתר? הכנו עבורכם מדריך קצר על המערכת.
אנו מזמינים אתכם להיכנס להסבר אודות “בניית אתר בוורדפרס”.
במידה ותצטרכו עזרה נוספת, אתם מוזמנים לפנות אלינו לצורך תמיכה בחינם!