Table of Contents

אתרים שאפשר למכור בהם

מי מאיתנו לא חולם על הכנסה נוספת? בעולם המודרני, הכל פשוט! אפשרויות המכירה של אנשים פרטיים ועסקים עצומות, באמצעות אתרי אינטרנט המיועדים לקניות ולמכירות, תוכל להציע את השירותים שלך בפני לקוחות בכל העולם! הכנו לכם תקציר על “ערוצי מכירה” שונים הקיימים ברשת האינטרנט, כל שנשאר לכם לעשות, הוא לפתוח חשבון, ולהתחיל למכור…

דרכי פרסום באינטרנט ללא אתר

 

  1. Facebook – הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, הפכה כבר מזה שנים לערוץ מכירות והחלפות מוצרים בין הגולשים. באמצעות פתיחת עמוד עסקי (שאפשר לפתוח בחינם), ובאמצעות תשלום של שקלים בודדים וקידום נכון ברשת, תוכלו לחשוף את המוצרים השונים שאתם מציעים בפני לקוחות בארץ ובעולם. היכולת לכוון ולמקד את הפרסום בפני קהל היעד הרלוונטי, חוסך כסף רב ומביא להמרות רבות.
  2. Youtube – הרשת החברתית של הסרטונים אשר שימשה בעבר בעיקר את האמנים השונים, פתוחה כיום בפני כל הגולשים. באמצעות סרטונים שונים, תוכלו לפרסם את המוצרים שלכם ולקדם אותם כך שיופיעו בתוצאות החיפוש של המוצרים במנועי החיפוש. סרטון אטרקטיבי עם השארת פרטי התקשרות או חיבור לאתר האינטרנט שלכם יכל להוביל לקוחות פוטנציאליים לקניית המוצרים השונים שלכם.
  3. Google Adwords – מי אמר שצריך אתר אינטרנט על מנת למכור בGoogle? באמצעות המערכת של גוגל אדוורדס, תוכלו לבנות לעצמכם עמוד נחיתה, ובו כל הפרטים השונים על העסק שלכם. תוכלו לעצב לעצמכם עמוד משלכם או לפנות לחברות קידום אתרים לבניית עמוד נחיתה, ולהתחיל לפרסם דרך המערכת של אדוורדס במילות המפתח הרלוונטיות לעסק.
  4. Ebay – אתר המכירות הגדול בעולם. מאז ומתמיד הציע את שירותיו לרכישת ומכירת מוצרים שונים ללקוחות בכל העולם. קורסים רבים לשיווק באי בי נפתחו בארץ. אנשים רבים בישראל, משתכרים בעשרות אלפי שקלים ממכירות באי בי. תוכלו להקים חנות משלכם ולהציע את השירותים שלכם במשלוח לתושבים בכל רחבי העולם.
  5. Fiverr – מעצבים? בוני אתרים? גרפיקאים? תוכלו להציע את השירותים שלכם באחד מאתרי מיקור החוץ, כמו פייבר. באמצעות פתיחת חשבון משתמש, תוכלו להציע את השירותים ללקוחות מכל רחבי העולם.
  6. ioffer – אתר מכירות נוסף המזמין אתכם לערוך קניות בכל רחבי העולם. תוכלו לפתוח משתמש באתר, ולהציע את השירותים והמוצרים השונים שלכם למכירה לגולשים מכל רחבי העולם. התשלום כמובן מאובטח, בדומה לאי בי ולאתרי המכירות השונים ומתבצע דרך חברת Paypal.
  7. Ubid – אתר מכירות נוסף, בו תוכלו לערוך לעצמכם פרופיל משתמש ולהציע את המוצרים שלכם לגולשים מכל רחבי העולם. גם באתר הזה, התשלום מאובטח והתקנות פשוטות ובנליות.
  8. ואללה שופס! – אחוז ניכר מהישראלים מסתבך עם אתרי המכירות הבינלאומיים. פורטל Walla מצא פתרון גם לזה. אתר מכירות ישראלי, בו תוכלו לפתוח משתמש ולמכור את המוצרים השונים שלכם באינטרנט ללקוחות בכל רחבי הארץ. הרישום פשוט, התשלום מאובטח, וכל שנותר לכם הוא להתחיל למכור את המוצרים…
  9. Yahoo Shopping – אתר המכירות של הפורטל הגדול Yahoo. הפורטל הפופולרי ביותר בארה”ב מאפשר לגולשים בכל העולם לפתוח משתמשים ופרופילים ולמכור את המוצרים השונים באינטרנט.
  10. Alibaba  – האתר מציע לכם למכור את המוצרים גם בשוק האסייתי הרחב. מאות מיליוני גולשים, יוכלו לראות את המוצרים השונים ולרכוש אותם מכם. התשלום מאובטח דרך Paypal, הרישום פשוט והתקנות ברורות.

על מנת להתחיל למכור, אנו מציעים לכם להתחיל עם פתיחת חשבון Paypal. שיהיה בהצלחה!