Table of Contents

אתרים שכדאי להכיר

עושים לזה סוף – כמה אתרים שיסגרו אצלך פינות…

תעשיית האינטרנט הולכת ומתפתחת ועל כל שטות מישהו מוצא דרך לעשות כסף, ואתה עדיין בבית, עם מנוי לאראלה ממפעל הפיס, חושב על דרך “להביא את המכה” ומפרט לחברים שלך את סדר הדברים שתעשה אם תזכה פתאום בחמישים מיליון שקל. לפחות יש כמה אתרים שיכולים לחסוך לנו כסף בחיי היום יום, אז אם כבר מישהו מרוויח, כדאי שנשתמש בזה. שפות, עבודות, סרטונים, סינים,
חדשות לעניין וכמה אנשים עושים לייק בפייסבוק בכל העולם בכל שניה.

כמה כסף כבר גוגל מרוויחה?” האתר הזה אולי לא יחסוך לך שקל (כמו שהבטחתי בפסקה הקודמת) אבל מדי פעם השאלה הזאת, “כמה לייקים יש בפייסבוק כל רגע?” או “כמה הודעות שולחים בוואטספ בכל העולם?” עולה לך לראש או שאתה נתקל בה באיזה דיון עם כמה חברים שבדיוק כמוך אין להם מושג מה התשובה– כנס ותסתכל מה קורה באינטרנט בכל שניה באתרים והאפליקציות המובילות בעולם…
לכניסה לאתר.

לימוד שפות: בין אם אתה סטודנט למזרח אסיה ומבקשים ממך לדעת את הבסיס לשפה הסינית, חוזר לדרום-אמריקה ומבין שלמי שיודע את השפה הספרדית יש יתרון משמעותי עם בחורות או שפשוט עבר גיל 25 ונראה כאילו אנגלית אתה כבר לא תדע בעולם הזה, האתר הבא יעזור לך. דולינגו, אתר חינמי שמעביר אותך קורס באיזה שפה שתבחר, כתיבה, קריאה, שיחות עם העולם וגם דיבור כדי שתדע להוציא כמה מילים מהפה אם מתישהו תתקל בדיירת.
לכניסה לאתר.

לוגו ב-5: פתחת עסק? אתה מעוניין להעביר שיעורים פרטיים ורוצה להיראות רציני? אבל בתור סטודנט כבד עליך לשלם למעצב גרפי שיעשה את העבודה ב-10 דקות ויתפור אותך ב-300 ₪…באתר הבא תוכל לבקש את כל סוגי העבודות ב-5$ בלבד. באתר תוכל לקנות עבודות גרפיות ועיצוב, הזמנת סרטוני אנימציות שונות, מאמרים באנגלית למקרה שיש לך איזה עבודה להגיש ועוד…אם אין לך עבודה אבל יש טיפה כישרון, תוכל להציע אתה את אחד מהשירותים האלו לאנשים מכל העולם.
לכניסה לאתר.

להסביר מהבית: מישהו מהכיתה רוצה שתגיע לעזור לו בעבודת מחשבים אבל אתה בדירה עם בירה במזגן רואה איזה פרק מסדרה שאתה אוהב בפעם השמינית? האתר הבא יאפשר לך לצלם סרטון ולצלם את מסך המחשב שלך לצורך הדגמה, ככה שתצא גבר מבלי להזיז את עצמך מטר בחום הזה של הקיץ. הרישום הוא חינם והשימוש בו פשוט.
לכניסה לאתר.

הכי טוב סיני… אם איכשהו Ebay נהיה לך יקר מדי והמצב הכספי מתדרדר מרגע לרגע, תמיד אפשר להתפשר על Made In China. אליבאבא אקספרס, שכבר לפי השם אתה מבין שסכומים גבוהים מדי זה לא האופי של האתר, הוא הקניון החדש שלך. בדומה לאיביי, אתר מכירות, אם בא לך שהמשלוח יגיע מהר תשלם כמה דולרים ו-Fedex אצלך תוך שבועיים, אם בכל זאת חינם זה אתה, הסינים עושים זאת בחינם, אבל לוקח להם קצת זמן למצוא איפה אתה גר…באתר יש אבטחה וניתן לשלם דרך Paypal.
לכניסה לאתר.

עיתון משלך – אם עיתון בשבילך זה תשבץ מהמוסף “24” והמדור של הספורט, כנראה שאתה צריך חדשות בתחומי העניין שלך. Google Now, שירות של גוגל שמעדכן אותך עפ”י החיפושים השונים שלך בגוגל, במחשב או באפליקציה לפלאפון. ככה שמהיום גם לך מגיע לדעת מה קורה בעולם (בתחומי העניין שלך)…השירות הוא חינם אך דורש דפדפן של Chrome וגרסה של iOS 7 לאפליקציה.
לכניסה לאתר.