Table of Contents

ניהול זמן, עבודה עם יעדים ורשימת משאלות מניעה לפעולה

ניהול זמן הוא לא רק כלי אסטרטגי השמור לבעלי עסקים בלבד. במידה וגם אתם רוצים לדעת איך לעבוד עם יעדים ולעמוד בהם,
יהיה עליכם להכין רשימת משאלות מניעה לפעולה באמצעות כתיבת קובץ וורד, אקסל או תוכנה ייעודית לניהול זמן ומשימות.
בעבר היה נהוג לחשוב כי כלים אלו שמורים לבעלי עסקים בלבד, אך האמת היא שכל אחד צריך להשתמש בהם.

כלי לניהול זמן ומשימות
כלי לניהול זמן ומשימות

כלים לניהול זמן בחינם

אלו אשר רוצים למדוד עד כמה הם אפקטיביים בעבודה יוכלו להשתמש באחד הכלים החינמיים למדידת ביצוע משימות לפי זמן – (Freemium). במידה ואתם מעוניינים לעבוד עם הכלי הזה בעצמכם מבלי לחבר אותו לצוות שלכם בעבודה או בארגון, תוכלו לעשות זאת ללא תשלום נוסף, אחרת תתבקשו לשלם עליו.

קבלו את TOGGL

אחד מהכלים האפקטיביים ביותר לניהול זמן. כך, תוכלו בקלות לתמחר את עלות העבודה שלכם ברמת דיוק של ימים, שעות, דקות ושניות. אם כן, מדובר למעשה בסטופר אשר מודד את זמן העבודה שלכם ברמת לקוח וברמת משימה בודדת. כך ניתן לייעל את התפוקה שלכם בעבודה ברמת ביצוע המשימות ועבודה על פרויקטים.

מהצד השני, יהיו גם את האנשים הפרטיים אשר ירצו להשתמש בכלי זה ולו רק בכדי למדוד כמה זמן הם מבלים ב.. או משקיעים בכל פעילות מסוג זה או אחר. אין ספק כי הכלים לניהול זמן הם למעשה מן מראה אשר מציגה לנו את עצמנו ברמת מיקרו-סגמנטים. אם כך, מובן לכל כי אלו אשר רוצים לעבוד עם יעדים לא חייבים להיות בעלי עסקים ואנשי מקצוע. כך למשל, סטודנט המעוניין להשקיע בלימוד למבחן שעה וחצי עם הפסקה של 15 דקות בין זמן הלימוד, יוכל לעשות זאת בקלות עם TOGGL.

הגרסה החינמית תספיק ברוב המקרים גם לאנשי המקצוע וגם לאנשים הפרטיים המעוניינים לנהל את הזמן והמשימות שלכם ביום יום לכל מטרה שיראו לנכון.

עבודה עם יעדים וניהול משימות

לרוב, אלו אשר עובדים עם יעדים אלו אנשים מצליחים יותר. לכן, במידה וגם אתם רוצים להציב להגשים את משאלותיכם, תצטרכו לרשום אותם באופן מסודר דרך התוכנה לניהול זמן ומשימות. עצם פעולה זו לכשעצמה תסייע לכם להתחיל לכתוב את מכלל הפעולות אשר תצטרכו לעשות על מנת לגרום לזה לקרות, ולכן עבודה עם יעדים וניהול משימות באמצעות סטופר היא אכן אפקטיבית ויעילה.

ישנן מספר תוכנות לניהול משימות, זמן, רשימת משאלות ועמידה ביעדים, אך האמת היא שלפעמים דיי בתוכנה אחת אשר תוכל לעזור לכם לעשות את כל אלו תחת קורת גג אחת. לאחר שתתחילו להשתמש בטוגל גם אתם תשימו לב לשינוי בהתנהלות השגרתית שלכם ביום יום.

 

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת Alios