Table of Contents

פרסום ממומן בפייסבוק

לפני יותר מ-4 שנים רשת Facebook פתחה את אפשרויות הפרסום בפני בעלי העסקים והחלה להיות מוצפת במודעות של עסקים שונים. הרשת החברתית הגדולה בעולם מאפשרת לנו לפרסם את המוצרים והשירותים שלנו בפני מיליוני ישראלים ולמעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם כולו. קראו את העמוד הנ”ל עד הסוף ותדעו איך לפרסם באופן ממומן בפייסבוק גם בעצמכם!

אז מה למעשה היתרונות של רשת פייסבוק בקידום ממומן? היגיון הפרסום עובד בשיטה הבאה – ככל שיש לרשת פייסבוק יותר מידע על כל אחד מהגולשים שלה, שנובע בעיקר מהפרופילים האישיים ומנתוני השימוש של הגולשים (מעקב אחר עמודים, השתתפות בקבוצות) כך מערכת הפרסום של Facebook אפקטיבית יותר ומאפשרת למפרסמים לפלח את קהל היעד כמה שיותר ולמקד את הפרסום שלהם בפני לקוחות פוטנציאליים לשירותים שהם מציעים.

איך עובד פרסום ממומן בפייסבוק?

בעלי עסקים ואפילו חברות קידום אתרים נוטות לפרסם באמצעות מודעות ה-Boost Post או Promote Your Page שמופיעות בעמודים העסקיים באתר האינטרנט שלנו. למעשה, אותן מערכות הפרסום המובנות שבעמודים העסקיים אינן מצליחות לפענח בצורה טובה ואפקטיבית את קהל היעד והן הוצפו במשתמשים פיקטיביים שלמעשה הופכים את תהליך הפרסום של העסקים ללא יעיל ואינן מניבות תוצאות מהפרסום הממומן.

מה עושים?

רשת Facebook מציגה את Developers. באמצעות כניסה לכתובת Developers.facebook.com תוכלו להיחשף בפני “אגף המפתחים של פייסבוק” – בין שלל הפונקציות תוכלו להוציא דו”חות, לזהות מגמות, להתקין אפליקציות, להטמיע וידג’טים שונים של פייסבוק ועוד מאפיינים נוספים, כאשר אחד מהם הוא מערכת הפרסום של Facebook בעמודים העסקיים.

  • היכנסו לאתר Developers.facebook.com.
  • בחרו ב- Tools&Support.
  • בחרו ב- Ads Maneger.
  • בחרו באפשרות שברצונכם לפרסם.
    לאחר טעינת העמוד שלכם (והPost במידה ותרצו) עליכם לפלח את קהל היעד.
  • פלחו את קהל היעד.
  • הגדירו תקציב ובחרו את שיטת התשלום (Click, Reach וכו’..).
  • אשרו את הקמפיין.

סרטון הדרכה:

מדוע כדאי שאנחנו נפרסם עבורכם בתהליך קידום ממומן בFACEBOOK?

אנו מומחים בשיווק בFacebook ומתחייבים על תוצאות טובות יותר ממסעות הפרסום שלכם או של חברות בהן פרסמתם עד כה. אנו יודעים לפלח את קהל היעד בצורה הטובה ביותר ולהפוך את המודעות שלכם לכמה שיותר אפקטיביות. כחלק מהשירותים שאנו מציעים בפייסבוק, אנו משלבים גרפיקות וקידום אורגני ומתחייבים על חשיפת הפוסט בפני אלפי גולשים רלוונטיים לעסק שלכם.

בנוסף, אנו משתמשים במערכות מתקדמות לניהול עמודים עסקיים ופרסום בעמודי Facebook שונים בהן אנו יכולים להגיע בתקציב נמוך במיוחד למקסימום חשיפה. איך תדעו שאנו לא אומרים סתם – בין לקוחותינו החברות והארגונים המובילים במשק הישראלי שנהנים בין היתר משירותינו ברשתות החברתיות וביניהן Facebook.

אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולהתחיל לקבל פניות מלקוחות מדי יום!