Table of Contents

קידום אתרים אז והיום

קידום אתרים אז והיום, מה היה נהוג לעשות פעם ואיך בונים אסטרטגיה שיווקית לקידום האתר לפי החוקים של גוגל?
המטרה היא אחת: לקדם תוצאות חיפוש בעמוד הראשון בגוגל לפי האלגוריתם העדכני ביותר מבלי להזיק לאתר.

אסטרטגיות שיווק באינטרנט
אסטרטגיות שיווק באינטרנט לעסקים

קידום אתרים אז והיום ואיך מתגברים על הפערים

ייתכן ועסקתם בעבר בקידום אתרים או שמא ניסיתם מספר שיטות לקידום האתר שלכם בגוגל באופן עצמאי. חשוב להבין כי האלגוריתם של גוגל משתנה מתקופה לתקופה. לכן, אף על פי כי עקרונות קידום האתר בגוגל הם אכן זהים, ישנם מספר גורמים קריטיים אשר משתנים ובכך משפיעים גם על הדרך והשיטה באמצעותה התרגלנו לקדם את האתר בתוצאות החיפוש בגוגל.

בעבר היה הרבה יותר קל לקדם תוצאות חיפוש בגוגל באמצעות אתרים חיצוניים. כיום, בשנת 2018, הרבה יותר קשה לעשות זאת. המודעות לספאם הלכה וגברה, והיום הפוקוס הוא באיכות התוכן. לכן, אם גם המשתמשים וגם מנוע החיפוש רוצים לקבל תוכן איכותי, זהו בהחלט פקטור משמעותי שיש לקחת בחשבון.

יחד עם זאת, לא בכל מקרה קל לייצר תוכן איכותי. אם כך, איך ניתן לקדם את האתר לפי שיטת ה-80:20 מבלי לפגוע בתוצאות האתר בגוגל או לסכן אותו מלקבל עונש ידני מגוגל? מקדם אתרים בכיר בגוגל צריך לדעת איפה עובר הקו שבין קידום כובע לבן ובין קידום כובע שחור, וכל זאת בהתאם לכל הכללים וההנחיות של גוגל באותה העת.

אם תוכלו למצוא כותב תוכן המתמקד בכתיבה שיווקית ואיכותית גם למשתמש וגם לגוגל, אין ספק כי תוכלו לקבל עבודת קידום כובע לבן מהצד הטוב ביותר.

תוכן וקישורים תמיד היו חלק בלתי נפרד מעבודת הקידום, אך לא דיי בהם. מקדם אתרים מקצועי צריך לראות את כל התמונה בכדי לדעת בכל זמן נתון מה צריך לשנות ואילו פעולות נוספות נדרשות בכדי לגרום לפעולה רצויה (או לא רצויה) לקרות. היות ואף מקדם אתרים בגוגל לא שייך באופן רשמי לחברת גוגל ישראל, הניסיון ישחק כאן פקטור משמעותי בעבודת הקידום.

לכן, אם יש באפשרותכם ליצור תוכן מקורי ואיכותי מבלי לבזבז זמן יקר על קישורי זבל או ספאם כפי שגוגל אוהבים לכנות, עליכם לקחת בחשבון כי בניית האסטרטגיה היא המפה שלכם להצלחה, אך לא פחות חשובה היא גם העבודה היעילה והאפקטיבית שלכם וכיצד תבחרו לנצל ולמנף את זמנכם בעבודת הקידום בכדי לגרום למונחי החיפוש ומילות המפתח להגיע אל המיקומים הטובים ביותר לאורך זמן.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדיל את החשיפה עבור המוצר או השירות שלכם במסות גבוהות היא על ידי משפיעני רשת אשר יוכלו להבטיח לכם חשיפה גבוהה יותר עבור השירות או המוצר שלכם.