Table of Contents

אופטימיזציה לאתרים

כחלק מתהליך הקידום האורגני עלינו לערוך אופטימיזציה לאתרים בשביל לקדמם במנוע החיפוש של Google. אז מה זה בעצם אופטימיזציה לאתרים? באיזה שלב עלינו לערוך אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלנו ואיך בדיוק עושים את זה? כל הפרטים שרציתם לדעת על אופטימיזציה.

על מנת להבין את שיטת האופטימיזציה לאתרי אינטרנט, עלינו להבין כיצד גוגל למעשה קובעת מי יופיע ראשון בגוגל. מנוע החיפוש של Google עובד על פי אלגוריתם שמחשב על פי קריטריונים מסוימים את הדירוגים השונים של אתרי האינטרנט. תהליך האופטימיזציה נועד להתאים את האתר לפי הדרישות השונות של Google.

באיזה שלב עלינו לערוך אופטימיזציה לאתר האינטרנט?

השלב הראשון של תהליך קידום אתר האינטרנט מבחינה אורגנית, נקרא שלב ה-On-Page או שלב ה-On-Site בו עלינו להתאים את האתר על פי האלגוריתם של גוגל. בשלב זה אנו עובדים על פי הקריטריונים הבאים:

    1. מחקר מילים: השלב הראשוני לתהליך הפרסום בGoogle Adwords ובעיקר לתהליך הקידום האורגני.
      תוכלו לצפות בהדרכה של מחקר המילים:

  1. היררכיית תפריטים באתר האינטרנט.
  2. הגדרת תגיות, Meta Description, Titles, תגיות Alt.
  3. התקנת מפת אתר.
  4. תיקוני קוד.
  5. התאמה למובייל.
  6. ניהול קישורים פנימי.
  7. פרמטרים נוספים.

רק לאחר שמתאימים את אתר האינטרנט לצורכי קידום יש להתחיל לפעול בשלב השני (Off-Page) ולשווק את אתר האינטרנט ברחבי הרשת באמצעות רשתות חברתיות, ניהול קישורים, בלוגים, פורומים, אתרי מאמרים, ווידאו ועוד…

איך עושים אופטימיזציה לאתרים

מדי שנה גוגל “משנה מעט את החוקים” ומעדכנת את האלגוריתם שלה במנוע החיפוש של Google. על בעלי האתרים להתאים את ההגדרות השונות של ה-SEO על פי הדרישות של מנועי החיפוש.

  1. ראשית – ערכו מחקר מילות מפתח איכותי – מטרתו להתמקד בביטויים שעשויים להוביל אליכם לקוחות רלוונטיים.
  2. סדרו את מבנה התפריטים באתר על פי חשיבות המילים – ככל שהמילה מופיעה בצידו הימני של האתר (לאתרים בעברית) ויותר גבוה יש לה יותר חשיבות.
  3. כתבו מאמרים על פי נהלי הכתיבה – אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר על מנת שנשלח לכם קובץ מפורט לכתיבת עמודים באתר האינטרנט.
  4. נסו לקשר בין העמודים השונים באינטרנט על מנת שיהיה מבנה קישורים פנימיים באתר האינטרנט.
  5. הגדירו בכל עמוד Title על פי מילת המפתח.
  6. הגדירו בכל עמוד Meta Description מקורי.
  7. הגדירו לכל תמונה תגית Alt שתכלול את מילת המפתח ותורכב מ-4 מילים לפחות.
  8. השתמשו בכותרות H2, H3 וצרו היררכיה של כותרות באתרים השונים.
  9. התקינו מפת אתר XML.
  10. נסו לשפר כמה שיותר את מהירות האתר באמצעות הקטנת תמונות, שיפור הקוד באתר האינטרנט.

אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולערוך תהליך אופטימיזציה איכותי שיסייע לכם להוביל את אתר האינטרנט שלכם למקומות הראשונים במנוע החיפוש של Google.