רשת Youtube אשר הוקמה בשנת 2005 שינתה את עולם הפרסום ואפשרה לבעלי עסקים להכניס ויראליות לתהליכי הפרסום שלהן שיובילו לחשיפות רבות. רשת Youtube היא האתר השלישי הנצפה ביותר בעולם ומנוע החיפוש השני בגודלו בעולם כאשר יותר ממיליארד משתמשים מבקרים ביוטיוב מדי חודש. בשנים האחרונות חברת Facebook הכניסה גם היא את האפשרות שיווק בוידאו ועסקים רבים נעזרים בקריאייטיב וסרטונים שונים על מנת להגיע לצפיות רבות ברשת החברתית.
כולנו מכירים את הסרטונים הויראליים של חברות הוידאו השונות שהפכו אותם למותג. כך למשל פרסומות ה”שוקה” של ביטוח ישיר או סרטונים ויראליים אחרים הובילו ליצירת מותג ששולט בשווקים השונים. במידה והנכם מעוניינים להגדיל את כמות החשיפות שלכם בפני הגולשים ולאפשר להם גם ליהנות מהפרסומות השונות, שיווק בוידאו הוא פתרון מושלם שכל חברה צריכה לשלב בתהליכי הפרסום שלה על מנת להגיע למקסימום חשיפה.
שיווק בוידאו – איך מתחילים וכמה זה עולה?
איך מתחילים? נכון להיום יש מספר פלטפורמות שמאפשרות להציג סרטונים: Youtube, Facebook, Instagram. באמצעות סרטוני תדמית או פרסומות שונות תוכלו להפוך את הליך השיווק שלכם לויראלי. שיווק בוידאו מוביל לחשיפה רבה, מעורבות של גולשים והרשתות החברתיות השונות מעודדות את פלטפורמת השיווק הזו ומעניקות יותר חשיפה לעמודי עסקים המשתמשים בתהליך.
כמה זה עולה? רבים נוטים לחשוב שהפקת סרטוני תדמית חייבת להיות הליך יקר במיוחד. למעשה, מגוון רחב של אתרים ברחבי הרשת מציעים הפקת סרטונים במחירים זולים במיוחד שעשויים בתור התחלה להיות אמצעי נפלא עבור תהליך הפרסום של עסקים קטנים. פרסומות שונות, סלוגנים, מערכונים וסדרות סרטוני וידאו משפרים את התדמית של העסק ומובילים לחשיפה גבוהה במיוחד בקרב הגולשים.
מה השלב הבא? ראשית עליכם לחשוב מה בדיוק הנכם מעוניינים למתג? האם את שם החברה? האם מוצר מסוים? לאחר מכן, עליכם לחשוב על תהליך הפקת סרטון באמצעות קריאייטיב – מטרת הקריאייטיב היא להפוך את הסרטון שלכם לוירלי ולהפיק כמה שיותר חשיפה ברשתות השונות. את הסרטונים שלכם מומלץ לעלות לכל הפלטפורמות התומכות בסרטוני וידאו.
איך מקדמים? תוכלו לקדם את סרטוני הוידאו שלכם גם בצורה אורגנית וגם בצורה ממונת. בנוסף, ניתן להפיץ את הסרטונים באמצעות הרשתות החברתיות, רשימות דיוור, קבוצות Whatsapp ועוד…
שיווק בוידאו – השאירו לנו את העבודה…
חברת SeoMan מומחית בשיווק בוידאו. אנו נלווה אתכם החל משלב הרעיון, דרך שלב הקריאייטיב ועד להפצת הסרטון בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שעשויים לרכוש או להשתמש במוצרים השונים שלכם. באמצעות אסטרטגיה עסקית ושיווקית נהפוך את תהליך שיווק בוידאו לכלי חזק ומשמעותי עבור החברה.
אנו נוהגים לשלב שיווק בוידאו ללקוחות אותם אנו מקדמים ומשווקים ברחבי הרשת, על מנת להפוך את תהליך השיווק לאיכותי יותר ושישאיר טעם של עוד ורושם נפלא עבור הגולשים (כזה שמספיק על מנת שיתקשרו לברר על המוצר או יעבירו את הסרטון הלאה לחבריהם).
כעת נחשו בעצמכם – כמה עולה סרטון כזה?