גוגל פלוס
הרשת החברתית של “ענקית החיפוש” – google.זהו הניסיון ה-6 של חברת “Google” להתחרות עם הרשתות החברתיות.
כיום, בעת פתיחת חשבון Gmail, אוטומטית נפתח למשתמש חשבון Google+.
נראה כי זוהי הרשת החברתית של גוגל, שתיקלט ע”י הלקוחות.
כיום היא משמשת מעל ל250 מיליון חשבונות בה.
רשת זו, בעלת השפעה גדולה בתחום קידום האתרים.
באפשרות כל בעל אתר להוסיף תמונת משתמש לאתר דרך הרשת החברתית הזו.
פרופיל:
כל משתמש רשאי לבנות לעצמו פרופיל, בדומה לפרופיל ברשת פייסבוק.
בפרופיל ניתן לשים תמונת פרופיל, ותמונת קאבר.
להעלות תמונות, לשתף סרטונים וכל דבר (בצנזורה כמובן).
לכל משתמש ישנם את המעגלים שלו, והמעגלים שהוסיפו אותו.
HangOuts
למעשה החידוש שהפך ויהפוך את הרשת החברתית הזו לאטרקטיבית, בעלת שימוש לצרכים חברתיים ועסקיים.
שיחות האנגאוט ניתן לעשות בגוגל פלוס עד ל-10 משתתפים.
את השיחות ניתן לנהל באמצעות שיחת וידאו, ובאמצעות צ’אט.
תוכלו להקליט את שיחות הוידאו ולשמור אותן.
בעת שיחת וידאו מוקלטת, כל אדם רשאי להצטרף ולצפות בשיחתכם.בעת שיחת וידאו בהאנגאוט, ניתן להפוך את מצלמת המחשב שלך ולהציג את מסך המחשב שלך, דבר זה תורם המון בעת לימודי מחשבים, הדגמות, הדרכות ולצרכי עבודה שונים.
פרופיל עסקי
באפשרות כל משתמש לפתוח פרופיל לעסק או לעסקים השונים שבראשותו.
בדומה לדף עסקי בפייסבוק, כך גם בGoogle+ תוכל ליצור משתמש לעסק שלך וליצור אחריו עוקבים שונים, שיקבלו התראות לגבי כל הפרסומים השונים שתנהל בעמוד.באמצעות “מעקב” – הלקוח למעשה יקבל את ההתראות השונות.
תמונת מחבר – Google+
בטח יצא לכם לראות בתוצאות החיפוש השונות בגוגל, תמונה של אדם לצד הפירוט על האתר, ולא הבנתם איך הוא עשה זאת?
באמצעות חיבור של המאמר השונה שתכתוב לפרופיל הגוגל פלוס, תוכל למעשה להוסיף את תמונתך לאתר שבראשותך באמצעות שיוך של קוד.
הסבר רחב ניתן לקבל בקישור הבא.
מה מטרת הרשת?
כפי שהזכרנו, זהו הניסיון הרביעי של חברת גוגל “להתחרות” ברשתות החברתיות. אך מעטים מבינים שמטרת Google+ שונה ממטרתה של פייסבוק.
גוגל פלוס למעשה מאפשרת לכל לקוח להקים לעצמו פרופיל אישי ולנהל את כל דבריו דרכו ולקשר את הפרופיל לכל הקשור אליו באינטרנט.
גוגל פלוס תורמת המון לתהליך קידום אתרים, ומחייבת כל בעל אתר המעוניין לקדם את האתר שלו לפתוח חשבון.