Table of Contents

מדיה חברתית

הרשתות החברתיות כמו גם מדיה חברתית הפכו לפופולריים במיוחד בעשור האחרון. מדי יום מחוברים מיליוני גולשים ברחבי העולם למדיות השונות ומעדכנים מדי מספר שעות את הפרופיל האישי שלהם. בשנים האחרונות עסקים החלו לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם במדיות השונות והרשתות החברתיות הפכו למוקד פרסום חיוני במיוחד שמאפשר לעסקים להיחשף בפני מיליוני לקוחות פוטנציאליים מדי יום.

הפרסום במדיה החברתית מזכיר את הפרסום במנועי החיפוש. גם במדיה החברתית ניתן לפרסם באופן אורגני ובאופן ממומן. במאמר הבא נציג בפניכם את אפיקי הפרסום השונים במדיה החברתית. חשוב להתאים את הפרסום בהתאם למדיות בהן נמצאים קהל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק.

פרסום במדיה חברתית

  • שיווק בפייסבוק: בסוף חודש אוגוסט 2015, התחברו לפייסבוק יותר ממיליארד גולשים במקביל! הרשת החברתית המובילה בעולם מציעה הזדמנות לבעלי העסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם בפני מיליוני לקוחות פוטנציאליים בארץ וברחבי העולם כולו. באמצעות עמודים עסקיים, קידום אורגני ופרסום ממומן שמאפשר לפלח את קהל היעד ולהציג את המודעות רק בפני לקוחות פוטנציאליים ניתן להגיע למיליוני לקוחות ולהגדיל את היקף המכירות של החברה.
  • פרסום ביוטיוב: רשת הסרטונים המובילה בעולם Youtube מציעה אפשרויות פרסום שונות לבעלי העסקים ומאפשרת להם להציג סרטוני וידאו, פרסומות, סרטוני הדרכה ותכנים שיווקיים שונים בפני מיליוני צופים מדי יום. הפרסום בYoutube מאפשר למקד את הצפיות בפני קהל לקוחות פוטנציאליים ולפתוח עמודים עסקיים שירכזו את התכנים השיווקיים של החברה.
  • שיווק ויראלי: אחד העקרונות החשובים ביותר להצלחה בפרסום במדיה החברתית הוא עקרון השיווק הויראלי. ככל שהפרסום ויראלי וגורר מעורבות של הגולשים, כך החשיפה של הגולשים מרבית. כולנו מכירים את הסטטוסים המצייצים בעמוד של אבי לן שהפכו לויראלים במיוחד – אנו נסייע לכם ליצור מסע פרסום ויראלי בפני הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם.
  • פרסום באינסטגרם: רשת התמונות המצליחה פתחה את אפשרות הפרסום הממומן בחודשים האחרונים ומאפשרת להציג פרסומות ולהפוך מוצרים לויראליים במיוחד. פרסום באינסטגרם מתאים לתחומים שונים ועשוי למשוך מיליוני לקוחות פוטנציאליים.
  • פרסום בלינקדאין: רשת העסקים הגדולה בעולם יוצרת הזדמנויות רבים בפני סוגים שונים של עסקים. מדי יום גולשים ברשת כמעט רבע מיליון גולשים ברחבי העולם המתעדכנים בפרסומים השונים של החברות והקולגות העסקיים שלהם.

איך לנהל עמוד פייסבוק

שיווק במדיה חברתית – להפוך את העסק לויראלי

אנו מזמינים אתכם להצטרף לשורת הלקוחות שלנו וליהנות מפרסום ויראלי ולקוחות פוטנציאליים שפונים אליהם מדי יום. אנו מומחים בפרסום במדיה החברתית ומציעים חבילות משתלמות במיוחד. מהר מאד תוכלו להחזיר את ההשקעה שלכם על הפרסום.