Table of Contents

קידום אתרים אורגני

אז כפי שהזכרנו בעמודים הקודמים, קידום אתרים אורגני הינו תהליך ממושך, כאשר משך הזמן לתהליך תלוי בעיקר בתחרות שקיימת באותו ענף ועל אותן מילות המפתח עליהן אנו בונים את הקידום. קידום אתרים אורגני, הינו תהליך קידום אשר ישמר, ובמידה והמתחרים שלנו לא יעבדו על קידום גם הן, נמשיך להוביל באותו תחום. אך גם לאחר שהשגנו את המקום הראוי לאתר האינטרנט שלנו, יש תמיד לעדכן ולעבוד על מנת לשמר את אתר היאנטרנט שלנו באותו מקום בתוצאות החיפוש.

קידום אורגני, לרוב מתייחס לקידום בתוצאות במנועי החיפוש השונים, כאשר בארץ אנו מתמקדים על קידום במנוע החיפוש של Google, אשר רוב האוכלוסייה בארץ ובעולם משתמשת בו כמנוע חיפוש, והינו דף הבית לרוב האנשים.

ישנן חברות גדולות לקידום אתרים, ביניהן SEO Israel, Zap ועוד, וישנן מקדמי אתרים מובחרים אשר באמצעות בלוגים שונים באינטרנט ניתן ללמוד על כל תהליך קידום האתר.

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים אורגני
דוגמה לקידום ממומן בגוגל

כפי שהזכרנו, תהליך קידום האתר בשיטה האורגנית, לרוב מתייחס לקידומו של האתר במנועי החיפוש השונים, באתר זה, וכמעט בכל אתר ישראלי בנושא קידום אתרים, נתייחס למנוע החיפוש של Google המונה כמעט מונופול בתחום.
בארה”ב ישנם מנועי חיפוש נוספים המנסים להתחרות עם גוגל, ביניהם Yahoo, Bing, Ask, אך לרוב, מקדמי האתרים משקיעים במנוע החיפוש של גוגל.

מדוע כל כך חשוב לקדם את אתר האינטרנט שלך במנוע חיפוש?
מנוע החיפוש, מהווה מאין מדריך ואינציקלופדיה לרוב האנשים בעולם, במידה ונזקקים לאתר מסויים, טלפון, בירור או שאלה כלשהי העולה ביום יום.
במידה ואדם נתקל במחסור כלשהו, 90% שיחפש אותו דרך מנוע החיפוש, מהסיבה שזוהי השיטה המהירה והזמינה ביותר.
לכן, במידה והעסק שלך מופיע בתוצאות הראשונות שבמנועי החיפוש, אתה תהיה המענה הראשוני של הלקוח בעת חיפושו, וסיכויי המכירה שלך לאותו לקוח גבוהים ביותר.
חברות רבות היום נלחמות על התוצאות והמקומות הראשונים בתחומים השונים, על מנת להגביר את כמות הכניסות לאתרי האינטרנט שלהן ולמכור ללקוחות המחפשים את מילות המפתח השונות הקשורות לתחום בו השירות שלהן עוסק.

מדוע לא לקדם את האתר בשיטה ממומנת דרך גוגל?
שיטה זו, הינה השיטה המהירה ביותר, אך היקרה ביותר. ככל השתחום תחרותי יותר ומחופש יותר כך תשלם יותר כסף לגוגל. גוגל יהיה מאין “סוכן מכירות” בשבילך ולמעשה “יגזור” עמלה על כל לקוח שהגיע אליך ממנוע החיפוש, גם במידה ואותו לקוח לא יצר איתך קשר.
הבעיה המרכזית בשיטה זו, שהיא אינה מקדמת את אתר האינטרנט שלך לאורך זמן, וברגע שתפסיק את התשלום, אתר האינטרנט שלך יחזור למקומו הטבעי.

קידום אתרים בחינם

סביר להניח שכבר למדת בחיים שאין שום דבר בחינם.
אך באמצעות האינטרנט ניתן כיום ללמוד על תהליך קידום האתר בחינם, גם באתר זה אציג בפניך את השלבים שניתן לעשות על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלך, וע”י ביסוס השלבים המוצגים על אתר העסק שלך, תוכל לקדם ולצפות באתר האינטרנט שלך מתקדם דרך Google Anlytics.

קידום אתרים אורגני – קידום אתרים לעסקים

תהליך קידום האתרים מתאים כיום לכל עסק המעוניין לשווק, למתג, ולמכור דרך האינטרנט. כמות המשתמשים באינטרנט כיום הינה עצומה, והאפשרות ליצור קהל חדש לעסק שלך ולחשוף את העסק שלך בפני העולם פשוטה ואינה דורשת מאמץ רב.

כל שיש לעשות, היא לקדם את אתר האינטרנט שלך והמוצר שלך במנועי החיפוש, רשתות חברתיות ואתרים שונים, בדרך מושכת, מפתה ומשתלמת ללקוח.

מקדם אתרים – שלבי עבודה

אז שילמת סכום יפה של כסף לתחום שבו אתה מבין באותה מידה שאתה מבין בנוימרולוגיה, ומה עכשיו? אין לך מושג עם המקדם אתרים שלך נמצא במועדון או נסע לסופ”ש עם הבונוס שנתת לו. בעמוד זה, אעבור איתך על שלבי העבודה של מקדם אתרים, כמובן שלכל מקדם יש את שיטת העבודה שלו וסדר הפעולות השונות משתנה ממקדם למקדם, אבל אעבור איתך באופן כללי על “מודל קידום האתרים”.

1. מחקר מילות המפתח.
מילות המפתח אשר באמצעותן הלקוח יגיע אל אתר האינטרנט שלנו.
כלי “מתכנן מילות המפתח” של חברת גוגל, מאפשר לנו להבין את נפח החיפושים והביטויים השונים של האוכלוסייה ולבנות מסע פרסום.

לקריאה מורחבת על “מחקר מילות מפתח”.

2. מיון לכותרות (היררכיה לאתר).
לאחר שסיימנו את מחקר תכנון מילות המפתח וכעת אנו מבינים את התחרות על כל מילת חיפוש ואת כמות החיפושים ברשת של המילים הרלוונטיות לעסק שלנו, נעבר לשלב השני של מיון לכותרות, על מנת שהאלגוריתמים של גוגל יבינו את חשיבותינו לכל מילה שאנו רוצים לקדם עפ”י ההירכיה שנציג.

למידע מורחב על היררכיית האתר.