Table of Contents

קידום עסקים בפייסבוק

הפייסבוק הוא אחד מכלי השיווק הפופולריים ביותר ברשת. ברשת החברתית גולשים מדי יום מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם שחלקם אף ניתן להגדיר כ”מכורים”. במדינת ישראל קיימים למעלה מ-4 מיליון משתמשים ברשת הפייסבוק המבלים בממוצע 3 שעות ביום מול הרשת החברתית על מנת להתעדכן בפרסומים השונים. מזהים את הפוטנציאל העסקי?

קידום עסקים בפייסבוק – בעלי עסקים רבים מתפתים מהאפשרות החינמית ליצור דף עסקי בפייסבוק ולפרסם את השירותים והמוצרים שהם מציעים בפני קהל החברים שלהם. החיסרון המשמעותי שנובע מאותה ה”הזדמנות” הוא שרבים אינם יודעים כיצד לתפעל את עמוד הפייסבוק שלהם וכתוצאה מכך מטרידים ומציקים לגולשים ברחבי הרשת ויוצרים דימוי שלילי לעסק שלהם.

קידום עסקים בפייסבוק – התחייבות לתוצאות

חברת SeoMan היא אחת מחברות השיווק באינטרנט המובילות בישראל, אנו מנהלים עשרות עמודי פייסבוק שביניהם עמודים של ארגונים וחברות מובילות בישראל עם עמודים עסקיים בעלי עשרות אלפי גולשים. תהליך קידום עסקים בפייסבוק מתבצע על הצד הטוב ביותר אם יודעים כיצד לפלח בצורה נכונה את קהל היעד ולפרסם בפני לקוחות פוטנציאליים בלבד מבלי להטריד את שאר הגולשים ברשת, ובטח שלא את הקרובים אלינו.

מה התהליכים בהם אנו עובדים?

  • מיקוד ופילוח קהל יעד וסקר שוק לגבי פעילותם החברתית.
  • מיקוד פוסטים ותזמון בכדי לייעל את הפעילות ולהוביל לחשיפה מרבית.
  • קידום אורגני ברשת פייסבוק שיוצר מעורבות של הגולשים.
  • קידום ממומן ברשת פייסבוק תוך שימוש במערכות מתקדמות לפילוח יעיל של קהל היעד.

כחלק משירותינו אנו שותפים פעילים בניהול העמוד של בעל העסק ודורשים ממנו להיות שותף פעיל גם כן. באמצעות הזרמת חומרים למנהלי העמוד, נוכל ליצור פרסום אפקטיבי שיגרום לגולשים השונים ברשת פייסבוק להיות פעילים, מעורבים ולהוביל אותם לשתף את התכנים השונים, להגיב להם ולהמליץ על השירותים של החברה.

קידום עסקים בפייסבוק עשוי להוביל אלפי גולשים לרכוש את המוצרים השונים של החברה ולהגדיל את המוניטין של החברה בצורה משמעותית במיוחד. דו”חות חודשיים שמציגים את הפעילות שלנו ברשתות החברתיות יגרמו לכם לבחור בנו מבין כולם.

אנו מתחייבים על הצלחה בפרסום ברשתות החברתיות ועל החשיפות הממוקדות הגבוהות ביותר. איננו מחייבים את הלקוח בהתחייבות חוזית ארוכת טווח מהסיבה שאנו מאמינים בפעילות המקצועית והמועילה שלנו. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים.