Table of Contents

דף עסקי בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם. בתחילת חודש ספטמבר 2015, גלשו ביום אחד ברשת פייסבוק למעלה ממיליארד גולשים ביום ברחבי העולם כולו. במדינת ישראל, למעלה מ-4 מיליון משתמשים רשומים לרשת החברתית כאשר אחוז גבוה מאותם המשתמשים נוהג לבקר ולהתעדכן דרך הרשת החברתית לפחות 3-4 פעמים ביום.

לפני מספר שנים רשת Facebook פתחה את אפשרויות הפרסום בפני הגולשים. הרשת מציעה לבעלי עסקים ולעצמאיים לפתוח דף עסקי בפייסבוק על מנת להציג את השירותים והמוצרים שהם מציעים לקהל הלקוחות. למעלה מ-200,000 עמודים עסקיים נפתחו בשנים האחרונות במדינת ישראל, חלקם מצליחים יותר וחלקם פחות – כיצד תוכלו לשווק את השירותים שלכם בפני כמה שיותר גולשים רלוונטיים ולקוחות פוטנציאליים?

ניהול דף עסקי בפייסבוק

חברת SeoMan מומחית בניהול דף עסקי בפייסבוק. נכון להיום, אנו מנהלים עשרות עמודי פייסבוק מצליחים עם עשרות אלפי גולשים, ביניהם דף עסקי בפייסבוק של ארגונים וחברות מובילות בישראל, חברות בחו”ל ובעיקר, דפים עסקיים של בעלי עסקים קטנים. אמנם פתיחת דף עסקי בפייסבוק הינה אפשרות חינמית שהרשת החברתית מציעה, אך ניהול דף עסקי בפייסבוק צריך להתבצע במקצועיות רבה על מנת להוביל לקוחות פוטנציאליים לרכוש ולהשתמש בשירותים השונים שהחברה או העסק מציע.

  • פילוח קהל יעד של לקוחות פוטנציאליים.
  • התאמת התכנים לקהל הגולשים והעוקבים אחרי העמוד.
  • ניתוח תזמון הפוסטים על מנת להובילם למקסימום חשיפה.
  • ניהול מוניטין אפקטיבי ולא מטריד.
  • ניהול קמפיין ממומן המפולח וממוקד בפני קהל היעד הרלוונטי.

איך לנהל עמוד פייסבוק

פילוח קהל יעד של לקוחות פוטנציאליים

ברור לנו מאליו שהשירותים שלנו אינם פונים לכלל הגולשים ברשתות החברתיות. על מנת לא להטריד את הגולשים וליצור מוניטין חיובי ופרסום אפקטיבי, השלב הראשון בתהליך ניהול דף עסקי בפייסבוק הוא לפלח את קהל הלקוחות על מנת שנוכל לפרסם בפני לקוחות פוטנציאליים. תהליך פילוח קהל הלקוחות צריך להתבצע כבר בחלק האורגני הראשוני. עלינו לזהות את האזורים, הקבוצות, הדפים והמשתמשים הרלוונטיים למעקב אחרי עמוד הפייסבוק שלנו.

התאמת התכנים לקהל הגולשים והעוקבים אחרי העמוד

עמוד עסקי מוצלח ברשת facebook הוא עמוד שמצליח ליצור מעורבות של גולשים, דבר המוביל לחשיפה מרבית של הפוסטים השונים שאנו מפרסים בדף העסקי, לLikeים רבים של עוקבי העמוד, תגובות ושיתופים על ידי המשתמשים השונים. לאחר תהליך ניתוח קהל היעד ובאמצעות מערכת הניהול של הדף העסקי נוכל לזהות את התכנים הרלוונטיים ולהתאימם לקהל הלקוחות העוקבים של העמוד, כך שנוכל ליצור יותר מעורבות ואפקטיביות בפרסום ולהגיע למקסימום חשיפה.

ניתוח תזמון הפוסטים בדרך למקסימום חשיפה

הכלים השונים שFacebook מעמידה בפני מנהלי העמודים יכולים לסייע לנו להכיר את קהל העוקבים של העמוד בצורה הטובה ביותר ולזהות את שעות הפעילות בהן הגולשים שלנו פעילים ברשת החברתית. בעיקרון, פוסט פרסומי שנפרסם בעמוד הפייסבוק עשוי להגיע למקסימום 15% חשיפה מגולשי העמוד במידה ואין מעורבות של הגולשים. במידה ונתאם את זמני פרסום הפוסטים לזמנים בהם קהל היעד שלנו פעיל ברשת החברתית נוכל להגיע לחשיפה מרבית.

ניהול מוניטין אפקטיבי ולא מטריד

בין הטעויות הנפוצות של מנהלי העמודים העסקיים בפייסבוק הן אותן ההטרדות של בעלי העמוד בעיקר בקרב קהל הלקוחות הקרוב אליהם: “עשה לי לייק לעמוד”, “תגיב לי על הפוסט” או “שלח את העמוד לרשימת החברים שלך” עלולים להרחיק גולשים מעמוד הפייסבוק שלנו. על מנת לנהל את המוניטין של העמוד כך שיהיה אפקטיבי, עלינו לדעת כיצד לפנות אל הגולשים בצורה נכונה שתפעיל אותם מבלי שנצטרך להגיד להם.

ניהול קמפיין ממומן ממוקד קהל יעד

אפשרויות ומערכות הפרסום המתקדמות של Facebook מאפשרות לנו לפלח את קהל היעד בצורה מעולה. בחברת SeoMan אנו משתמשים במערכות מתקדמות ויקרות על מנת להבטיח מקסימום פילוח והתאמה של הפוסטים הממומנים לקהל היעד הרלוונטי, דבר שמוביל להמרות של גולשים ולחסכון בתקציב הפרסום.

ניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה נכונה

חברת SeoMan מתחייבת על תוצאות! אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כבר עכשיו ולקבל מאתנו ייעוץ לגבי תפעול עמודי הפייסבוק העסקיים שלכם שיובילו אליכם אלפי לקוחות במהלך השנה.